مدیرکل ارشاد یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به قدمت 110 ساله صنعت چاپ در استان، تشکیل اتحادیه این صنف از سوی چاپخانه داران این خطه را خواستار شد.
کد خبر: ۶۵۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 03 September 2018

مجید جوادیان زاده در چهارمین گردهمایی چاپخانه داران این استان، تشکیل اتحادیه این صنف را ضروری دانست و گفت: تشکیل اتحادیه، باعث انسجام و تقویت هرچه بیشتر چاپخانه داران استان یزد می شود.
وی به فعالیت حدود 100 واحد چاپخانه در استان یزد اشاره کرد و افزود: صنعت چاپ استان از مزیت های خوبی برخوردار است که می تواند استانهای همجوار را نیز از قابلیت و پتانسیل های خود بهره مند سازد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه به خدمت صنعت چاپ به جوامع بشری اشاره کرد و اظهار داشت: صنعت چاپ تحول بسیار بزرگی در تمدن بشری ایجاد کرده است.
به گفته وی چاپ باعث حافظه تمدن و انباشته شدن دانش بشری شد تا پیشرفت و توسعه در جامعه شکل بگیرد.
جوادیان زاده همچنین از صنعت چاپ بعنوان یک صنعت سبز و پایدار یاد کرد و گفت:صنعت چاپ جزو صنایعی است که از آن یه نیکی یاد و صحبت می شود که باید با توجه به ظرفیت و پتانسیل های استان یزد در این حوزه بیشتر سرمایه گذاری شود.
سخنرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد،اجرای برنامه های متنوع هنری و تجلیل از چاپحانه داران فعال از دیگر برنامه های چهارمین گردهمایی چاپخانه داران استان یزد بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار