مراسم افتتاحیه سی و یکمین جشنواره اکران فیلم‌های کودک و نوجوان صبح امروز با حضور مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و پردیس سینمایی گلشن در بیمارستان دکتر شیخ برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 01 September 2018

به گزارش تابناک : صبح امروز مراسم افتتاحیه سی و یکمین جشنواره اکران فیلم‌های کودک و نوجوان با حضور مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و پردیس سینمایی گلشن در بیمارستان دکتر شیخ برگزار شد.

در این مراسم، مسؤولان با اهدای بلیت‌های مهمان به‌بچه‌ها، از آنها دعوت کردند تا از امشب به‌تماشای فیلم‌های این دوره از جشنواره بنشینند. 

در حاشیه این مراسم، رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این جشنواره که سی و یکمین دوره آن همزمان با اصفهان در مشهد برگزار می‌شود، با 10 فیلم در مشهد اکران خود را از امشب در پردیس سینمایی گلشن آغاز می‌کند.

حجت طباطبایی افزود: این فیلم‌ها در دو بخش اجرا می‌شود، ابتدا در پردیس سینمایی گلشن و سپس در فضای روباز در بوستان‌ها اکران خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هماهنگی اداره سینمایی فارابی و سازمان سینمایی وارد مشهد شده است؛ تأکید کرد: یکی از اهداف سینما، نشاط اجتماعی است که در این رویداد متوجه کودکان و نوجوانان است، ما امیدواریم که برگزاری چنین رویدادهایی بتواند با تأثیر سازنده خود موجب شادی و نشاط اجتماعی شود.

 رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ما برای شروع هم پیش‌بینی کردیم که به‌دیدار بچه‌هایی که به‌لحاظ جسمی کسالت دارند، بیاییم و برهمین اساس، امروز در بخش دیالیز بیمارستان دکتر شیخ مشهد به‌دیدار کودکان رفتیم، از آنها خواستیم تا در جشنواره کودک و نوجوان حضور داشته باشند و از حضورشان در این رویداد مفرح لذت ببرند، در نهایت امیدوارم که همه مردم از این جشنواره استقبال کنند و برگزارکنندگان به‌اهدافی که از برگزاری این رویداد داشتند، برسند.

گفتنی است؛ در این دوره از جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان فیلم‌های «شازده کوچولو»، «پرنسس طلسم شده»، «اردک لی»، «مرغ‌ فلفلی»، «لکنت»، «سوم شخص غایب»، «آهوی پیشونی سفید2»، «قهرمان کوچک» و «ضربه فنی» از روز شنبه 10 تا چهارشنبه 14 شهریور ماه در سالن خیام پردیس سینمایی گلشن اکران می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار