در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه و بلند سینمای ایران و جهان در پردیس چهارباغ اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 31 August 2018

به گزارش تابناک : در سی‌‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه و بلند سینمای ایران و جهان در پردیس چهارباغ اصفهان از کشورهای مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

سی‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان روز جمعه 9 شهریور ماه از ساعت 17 در سالن نقش‌جهان پردیس سینمایی چهارباغ کار خود را به صورت رسمی آغاز می کند.

در نخستین اکران این سالن سینمایی در بخش مسابقه بین المللی پویانمایی در گروه کودک از سانس 17 فیلم کوتاه "اسباب بازی جدید" ساخته روکترو بوشات از کشور برزیل و فیلم بلند "ماموریت کاتماندو" ساخته لئو ژنگ از کشور روسیه با دوبله همزمان اکران خواهد شد.

در ادامه اکران های روز نخست جشنواره سی ویکم از ساعت 19:30 در سالن نقش جهان و در بخش نوجوان مسابقه سینمای ایران فیلم کوتاه "مونالیزا" ساخته عباس عمرانی بیدی و فیلم کوتاه "نبرد" ساخته جلال نعیمی و فیلم بلند "اردک لی" ساخنه بهروز غریب پور اکران می شود.

در بخش مسابقه سینمای ایران گروه کودک از ساعت 22 نیز فیلم کوتاه "شکلات" ساخته مهدی حیدری، فیلم کوتاه "شب ترسناک لومو" ساخته ساره شفیعی پور و فیلم بلند "لکنت" به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در سالن نقش جهان پردیس سینمایی چهارباغ اکران می شود.

همچنین در سالن چهلستون پردیس سینمایی ایران در بخش مسابقه بین الملل از ساعت 17:30 فیلم کوتاه "مردی که اژدها ساخت" به کارگردانی ایاند ستوآن از کشور اسپانیا و فیلم بلند "دیده و ندیده" ساخته کامیلا آندینی از کشور اندونزی به همراه دوبله همزمان اکران می شود.

از ساعت 20 در این سالن سینمایی و در بخش مسابقه بین الملل در گروه نوجوان فیلم بلند سینمایی "در پس ابرها" ساخته کان آتیلا تاسکین از کشور ترکیه به صورت دوبله همزمان اکران خواهد شد.

همچنین از ساعت 22:30 در سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ و در بخش مسابقه بین الملل گروه کودک فیلم کوتاه "اشغال بریزها" ساخته وارد از کشور انگستان و فیلم سینمایی "لکنت" از محمدرضا حاجی غلامی از ایران اکران می شود.

گفتنی است سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 8 تا 14 شهریور ماه در اصفهان در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار