مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد.

پنچ وزیر در صحن و کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می شوند. البته وزیر خارجه هم در کمیسیون عمران و هم در صحن مجلس حاضر می شود.

همچنین جلسات کمیسیونهای تخصصی در بعدازظهر روزهای این هفته برگزار می شود.

در هفته آینده 41 نماینده 26 سوال از این وزرا مطرح می کنند.

صحن مجلس
هفته آینده وزرای آموزش و پرورش و خارجه در صحن مجلس حاضر می شوند.

محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش برای استیضاح صبح روز سه شنبه در صحن مجلس حاضر می شود تا به سوالات نمایندگان استیضاح کننده پاسخ دهد.

همچنین محمد جواد ظریف وزیر وزیر خارجه هفته آینده به منظور پاسخگویی به سه سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات و سوالات نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در صحن مجلس حاضر می شود.

کمیسیونهای تخصصی

*وزیر نیرو در کمیسیون انرژی مجلس
رضا اردکانیان وزیر نیرو بعدازظهر سه شنبه برای پاسخ به پنچ سوال پنچ نماینده به کمیسیون انرژی مجلس می رود.

علی ساری نماینده اهواز، علی کاظمی نماینده اردل و فارسان، اسدالله قره‌خانی نماینده علی‌آباد کتول، احمد بیگدلی نماینده خدابنده، شادمهر کاظم‌زاده نماینده دهلران از این وزیر سوال دارند.

*شریعتمداری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن، تجارت صبح دوشنبه جهت پاسخگویی به 10 سوال تعدادی از نمایندگان در این کمیسیون حاضر می شود.

ولی ملکی نماینده مشکین شهر، سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا، شکور پورحسین نماینده پارس آباد و بیله سوار، علی‌محمد مرادی نماینده قروه و دهگلان، علی اسدی کرم نماینده شهر بابک و جلال محمودزاده نماینده مهاباد هر کدام یک سوال و سیدجواد ساداتی نژاد نماینده کاشان، آران و بیدگل نیز سه سوال از این وزیر دارند.

همچنین احمدعلی کیخا نماینده زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز و تعدادی از نمایندگان نیز سوالی از این وزیر دارند.


*وزرای خارجه و راه در کمیسیون عمران مجلس
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون عمران مجلس می رود تا به شش سوال 24 نماینده پاسخ دهد.

سوال فرج الله رجبی نماینده شیراز که به نمایندگی از 17 نماینده سوال را طرح می کند، صدیف بدری نماینده اردبیل، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، عباس گودرزی نماینده بروجرد و سوال احمد بیگدلی نماینده خدابنده و یکی دیگر از نمایندگان از این وزیر مطرح می شود.

همچنین محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه بعدازظهر سه شنبه برای بررسی عملکرد دستگاه دیپلماسی در صدور خدمات فنی و مهندسی و جذب سرمایه خارجی در امور عمرانی و ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری بخش خصوصی در امور عمرانی خارج از کشور در این کمیسیون حاضر می شود و به سوال محمدرضا ملکشاهی‌راد نماینده خرم آباد هم پاسخ می دهد.