سازمان میادین میوه و تره بار یکی از مجموعه های مهم زیر مجموعه شهرداری تهران است که ارتباط مستقیمی با شهروندان تهرانی و سبد خبرید آنها دارد. اطلاع رسانی درباره خدمات این سازمان و ارتقای فعالیت های این سازمان یکی از رویکردهایی است که تنها توسط مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آن قابل اجراست. به همین دلیل طی حکمی امروز شهرام جبارزادگان از مدیران روابط عمومی قدیمی شهرداری تهران که در کارنامه خود مدیریت روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را دارد؛ از سوی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به عنوان مدیر روابط عمومی این مجموعه انتخاب شد.
کد خبر: ۶۴۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 28 August 2018
به گزارش تابناک : مراسم تجلیل و تکریم محمد مهدی مسیحا، مدیر سابق روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و معارفه شهرام جباری زادگان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان با حضور مدیرعامل و معاونان این سازمان روز یکشنبه چهارم شهریور برگزار شد.
 
عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل این سازمان در  این مراسم ضمن تشکر از زحمات و خدمات محمد مهدی مسیحا، با اشاره به تجارب و سوابق شهرام جباری زادگان، ضمن ابلاغ حکم انتصاب، وی را به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین معرفی کرد.
 
در این حکم بر استفاده از قابلیت و ظرفیت سازمان مدیریت میادین و سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در راستای تحقق خط مشی، اهداف، ماموریت‌ها و برنامه‌های این سازمان در چارچوب وظایف محوله به ویژه برنامه ریزی و به کار بردن روش‌ها و شیوه‌های مناسب برای انعکاس اخبار فعالیت‌ها و پیشرفت‌های حاصله سازمان از طریق رسانه‌های جمعی تاکید شده است.
 
 

مسیحا رفت جبارزادگان آمد!

 
 همچنین در حکم مذکور،  بررسی دیدگاه‌ها و سنجش افکار عمومی و مشارکت در برپایی نمایشگاه‌ها، سیمنارها، گردهمایی‌ها و نشست‌های عمومی به منظور معرفی خدمات این سازمان و جلب همکاری متقابل با مردم و توسعه تعامل با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی مورد تاکید قرار گرفته است.
 
 
 
 
منبع : تیترشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار