مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:کمیته امداد در عیدقربان بیش از 815 میلیون تومان به صورت نقد و گوشت گرم از خیران اصفهانی جمع‌آوری کرده است.
کد خبر: ۶۴۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 27 August 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا متین پورمدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از رشد 36 درصدی کمک‌های مردم به خانواده‌های نیازمند اصفهانی در روز عید قربان خبر داد و اظهار کرد: کمیته امداد در این عید بیش از 815 میلیون تومان به صورت نقد و گوشت گرم از خیران اصفهانی جمع‌آوری کرده است.

وی با بیان این‌که در سال گذشته 600 میلیون تومان در روز عید قربان جمع‌آوری شده بود، افزود: کمک‌های دریافت شده در عید قربان سال جاری با 36 درصد رشد نسبت به سال گذشته به 815 میلیون تومان رسید که شامل 198 میلیون تومان وجه نقد، 8 هزار و 700 کیلوگرم گوشت گرم و 126 رأس دام زنده بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در مورد سلامت گوشت‌های جمع‌آوری شده عنوان کرد: ناظر سازمان دامپزشکی گوشت قربانی دریافت شده را بررسی و تأیید کرد و سپس بسته‌بندی و در بین ایتام و خانواده‌های نیازمند اصفهانی که تحت حمایت کمیته امداد هستند، توزیع شد.

وی با اشاره به تأثیر موج گرانی‌های اخیر در کوچک شدن سفره خانوارهای تحت حمایت این نهاد، ابراز کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های فقر در شرایط حاضر به مشارکت و همکاری بیشتر مردم نیکوکار اصفهان نیاز داریم.

متین‌پور در پایان با بیان این‌که این نهاد در روز عید سعید غدیر خم برنامه خاص و ویژه‌ای مانند عید سعید قربان ندارد، خاطرنشان کرد: در روزعید غدیر خم در جشن‌هایی که در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود، صندوق‌های این نهاد برای دریافت نذورات و کمک‌های مردمی وجود دارد و مردم خیر اصفهان می‌توانند به همشهریان نیازمند خود در این روز فرخنده کمک کنند.

 

 

منبع : باشگاه حبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار