فرماندار شهرستان آباده گفت: باید همه اداره های این شهرستان با برنامه ریزی و کوشش همه جانبه، آباده را به منطقه ای توریستی و گردشگری تبدیل کنند.
کد خبر: ۶۴۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 27 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محمد اسداللهی، در سومین روز از هفته دولت که به عنوان روز کارمند نام گرفته، در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان آباده افزود: آباده به عنوان شهر ملی منبت معرفی شده و این موضوع خود ویژگی ارزشمندی در جذب گردشگر به شمار می آید.
وی بیان کرد: باید همه اداره های این شهرستان با برنامه ریزی و کوشش همه جانبه، آباده را به منطقه ای توریستی و گردشگری تبدیل کنند.
فرماندار شهرستان آباده در بخش دیگری از مطالب خود با بیان اینکه انتخاب مدیران در این شهرستان بر اساس شایستگی است، اظهار داشت: بی شک مسئولانی که توانایی اداره حوزه کاری خود را ندارند و خود را تافته جدا بافته می دانند از مجموعه اداری کنار گذاشته خواهند شد.
اسداللهی افزود: گاهی انتقاد می شود که چرا بومی گزینی در سیستم اداری این شهرستان کمرنگ است، در پاسخ به این موضوع باید گفت که هرچند هم اکنون مسئولان بومی و توانمند خوبی در برخی از اداره ها فعال هستند اما باید این را هم بیان کرد که در چند روز گذشته بعضی از مسئولان در نماز جماعت، میثاق با شهدا و یا آیین های هفته دولت حضور نداشته اند.
وی، با انتقاد از حضور توام با تاخیر برخی از مسئولان در نشست اداری این شهرستان گفت: در چند روز آینده با مسئولانی که در آیین های ملی و مذهبی شرکت نمی کنند و خود را از مردم نمی دانند، برخورد می کنم.
اسداللهی ادامه داد: بحث بومی و غیربومی دیگر معنایی ندارد زیرا همانگونه که مشاهده کردیم در زمان جنگ تحمیلی از همه نقاط کشور برای دفاع از آرمان های انقلاب و این مرز و بوم در کنار یکدیگر حضور داشتند و از تمام استان ها شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی شد.
فرماندار شهرستان آباده، همچنین بانوان، ورزشکاران و هنرمندان را بازوان توانمند مدیران در این شهرستان دانست و از مسئولان خواست به این سه گروه توجه جدی داشته باشند.
اسداللهی در قسمت دیگری از سخنان خود، ضمن تقدیر از خبرنگاران و روزنامه نگاران این شهرستان به سبب بازتاب دستاوردها، مسایل و مشکلات این منطقه، خطاب به مسئولان اظهار داشت: رسانه ها در پی تقویت جایگاه اداره ها و دستگاه های اداری هستند نه نقطه مقابل آنها از این رو بسیار ارزشمند است که خبرنگاران از ما انتقاد و نقص هایی را که در کار وجود دارد، بیان کنند.
در ادامه این آیین، از 45 کارمند و چهار مسئول نمونه اداره های شهرستان آباده تجلیل شد.
شهرستان آباده در فاصله 274کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
رئیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران، محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر در هشتم شهریور سال 1360
در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار