در شعبه 108 دادگاه کیفری دو شهرستان سنندج صادر شد
شعبه 108 دادگاه کیفری دو شهرستان سنندج با صدور دادنامه 9709978712000551 قرار منع تعقیب صادره از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سنندج در پرونده شکایت اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان علیه تابناک کردستان، دائر بر نشر اکاذیب را تأیید کرد.
کد خبر: ۶۴۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 26 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، شعبه 108 دادگاه کیفری دو شهرستان سنندج با صدور دادنامه 9709978712000551 قرار منع تعقیب صادره از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سنندج در پرونده شکایت اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان علیه تابناک کردستان، دائر بر نشر اکاذیب را تأیید کرد.

در قرار صادره از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سنندج آمده است: با توجه به اینکه حسب بررسی‌های معموله تابناک صرفاً مطالب معنونه از سوی سخنران را بازتاب داده فلذا به لحاظ عدم رکن معنوی بزه مستنداً به ماده 265 از قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 قرار منع تعقیب متهم را صادر و اعلام می‌نماید».

بر اساس این گزارش، با توجه به اعتراض اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان به قرار صادره، پرونده به دادگاه کیفری دو شهرستان سنندج ارجاع و رسیدگی شد.

در دادنامه صادره از سوی شعبه 108 دادگاه کیفری دو شهرستان سنندج در ارتباط با پرونده مذکور هم آمده است: اعتراض اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان نسبت به قرار منع تعقیب اصداری از شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج که در خصوص اتهام تابناک دایر بر نشر اکاذیب اصدار یافته است وارد نیست زیرا اعتراض مؤثر و موجهی که موجبات نقض قرار صادره را فراهم آورد از جانب معترض ابراز نشده است و قرار صادره نیز صحیحاً و وفق موازین شرعی و مقررات قانونی اصدار یافته و فاقد هرگونه اشکال از این حیث می‌باشد لذا دادگاه بنا به مراتب صدرالذکر ضمن رد اعتراض مستنداً به ماده 273 آیین دادرسی کیفری، قرار معترض عنه را عیناً تأیید و ابرام می‌نماید. این رأی قطعی می‌باشد.

گفتنی است؛ مطلبی که به پیوست شکایت از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به مرجع قضایی ارائه شده خبر منتشره با کد 532015 و عنوان «ساخت‌وساز غیرمجاز «استانداری کردستان» و «اوقاف» در سنندج» در تابناک کردستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار