مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:جلال علی‌محمدی در اختیار باشگاه قرار گرفته است، خودش می‌خواهد برود و فکر می‌کند بازی کم‌تری به او برسد
کد خبر: ۶۴۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 26 August 2018

به گزارش تابناک : مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت احسان حاج‌صفی اظهار داشت: باشگاه سپاهان علاقه‌مند به حضور حاج‌صفی در سپاهان است و دوست داریم در خدمت این بازیکن باشیم، امیر قلعه‌نویی نیز به این اتفاق علاقه‌مند است.

وی در ادامه بیان داشت: باشگاه المپیاکوس در سایت خود نیز اعلام کرده است که حاضر است حاج‌صفی را به صورت قرضی و یک‌ساله آزاد کند، امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم با احسان حاج‌صفی به توافق برسیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان همچنین افزود: دائماً با وی در حال مذاکره و صحبت هستیم، پیشنهاد خود را به وی داده‌ایم و پیشنهادمان نیز بد نیست؛ امیدواریم شرایط حاج‌صفی طوری باشد که ما بتوانیم وی را به سپاهان بیاوریم، حاج‌صفی سال‌ها در سپاهان بوده است و محصول آکادمی ماست.

تابش با بیان این‌که چیز‌هایی در خصوص پیشنهاد‌های دیگر وی می‌شونم اما نمی‌دانم از جایی دیگر پیشنهاد دارد یا نه، گفت: وی از بهترین بازیکن‌های تیم ملی است و قطعاً باشگاه‌های دیگری نیز خواهان وی هستند، البته 5 بازی لیگ انجام شده و اگر این بازیکن ملی‌پوش بخواهد به ایران بیاید، 7 بازی سپری شده است.

تابش با اشاره به جدایی جلال علی‌محمدی از سپاهان گفت: بر اساس درخواست جدایی که علی‌محمدی کرده است، سرمربی تیم وی را در اختیار باشگاه قرار داده است اما قلعه‌نویی با ماندن وی مشکلی ندارد، سرمربی تیم پیشنهاد جدایی علی‌محمدی را نداده است.

وی تصریح کرد: جلال علی‌محمدی در اختیار باشگاه قرار گرفته است، خودش می‌خواهد برود و فکر می‌کند بازی کم‌تری به او برسد؛ متاسفانه 2 یا 3 جلسه است در تمرینات شرکت نکرده و نمی‌دانم دلیلش چیست که تخلف است، بازیکن اگر بخواهد جدا شود هم باید در تمرینات شرکت کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان یاد‌آور شد: هنوز برگه رضایت‌نامه داده نشده و قرار‌داد وی فسخ نشده است اما اگر جدا شود برای وی آرزوی موفقیت داریم چون محصول آکادمی سپاهان است، ما دوست نداریم برود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار