دبیر برگزاری دومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی:
دبیر برگزاری دومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی از شرکت ۷۶ تیم در مسابقات سازه های ماکارونی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 26 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان : رضا مفیدی با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی که به همت دانشگاه صنعتی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت:‌ ۷۶ تیم در این مسابقه شرکت کردند که بیشترین تعداد تیم شرکت کننده و بیشترین سازه در جشنواره های ملی است.

وی ادامه داد:‌ دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور در دو گرایش رادمانی و سازه فشاری به مدت سه روز در این مسابقات برای انتخاب مقاوم ترین سازه ماکارونی با هم رقابت کردند.

دبیر برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی در اصفهان اظهار کرد:‌ ۲۰۰ شرکت کننده با ۲۱۰ سازه در این مسابقات شرکت کردند که توسط مجموعه (پات) داوری شدند و سازه ای که بیشترین وزن بار را تحمل کند مقام آور این مسابقات خواهد بود.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات با کیفیت ترین و بیشترین سازه ها را داشته ایم و امیدوارم در دوره سوم تعداد شرکت کنندگان بیشتر و کیفیت سازه ها افزایش پیدا کند.

مفیدی با اشاره به اینکه مقاوم ترین سازه تحمل یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم را داشته است، گفت: در بخش راندمانی آزاد تیم های East bridge، خوارزمی قشم و Non stop به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم و در بخش سازه فشاری تیم های Apex، دانشکاه اشرفی و سمپاد به عنوان مقام های اول تا سوم معرفی شدند.

وی اضافه کرد: نحوه داوری آثار به گونه ای بوده است که تیم های دانشجویی و دانش آموزی به صورت مجزا داوری شده اند که در این بخش تیم های شهریاری،Golden bridge ۳  و شهاب دانش مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار