وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان مدال طلای بازی‌های آسیایی را از آن خود کرد.
کد خبر: ۶۴۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 25 August 2018

سهراب مرادی و کیانوش رستمی در دسته 94 کیلوگرم با حریفان رقابت کردند و در پایان حرکت یکضرب جایگاه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند. رستمی، دارنده مدال طلای المپیک 2016 در دسته 85 کیلوگرم، در تلاش اولش همه را نگران کرد اما کابوس اوت کردن از اردوی ایران در حرکت دوضرب پاک شد.

سهراب مرادی، قهرمان المپیک 2016 رقابت خود را با انتخاب وزنه 182 کیلوگرمی آغاز کرد که توانست آن را آسان بالای سر نگه دارد. وی در بار دوم موفق به مهار وزنه 189 کیلوگرمی که رکورد آسیا، جهان و المپیک محسوب می شد، نشد. مرادی در تلاش سوم وزنه 189 کیلوگرمی را بالای سر برد و رکورد جهان را یک کیلوگرم ارتقا داد و در صدر حرکت یک‌ضرب این بازی‌ها ایستاد.

در همین دسته، رستمی دارنده مدال طلای المپیک 2016 در دسته 85کیلوگرم، در تلاش اولش وزنه 175کیلوگرمی را مهار نکرد اما در تلاش دوم همین وزنه را بالای سر برد. وی در بار سوم وزنه 185 کیلوگرمی را انتخاب کرد که نتوانست آن را مهار کند و در یک‌ضرب با رکورد 175 کیلوگرم به کار خود پایان داد و دوم شد.

مرادی در دوضرب ابتدا موفق به مهار وزنه 221 کیلوگرمی شد و با همین حرکت طلایش را قطعی کرد. او در دومین انتخابش با 234 کیلوگرم سراغ رکورد دوضرب و مجموع جهان رفت اما دو بار در قیچی نهایی ناکام بود و با همان رکورد قبلی طلا گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :