کد خبر: ۶۴۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 23 August 2018

حسین کعبی

 

تابناک / بازیکن سپیدرود گفت: خداداد عزیزی را نمی‌شناسم و صحبت کردن در مورد او باعث می‌شود آدم مهمی شود.

 

حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد اینکه سپیدرود در چهار بازی گذشته خود تنها یک امتیاز گرفته و با این وضعیت احتمال سقوط این تیم وجود دارد، گفت: ما کار بسیار سختی را در ادامه رقابت‌های لیگ داریم، بدنسازی را دیر شروع کردیم و بازیکنان جدید هم دیر جذب شدند. در ابتدا دو مالک وجود داشت و دو تیم با نام سپیدرود تمرین می‌کردند.

وی ادامه داد: وجود دو مالک باعث شده بود که ما با استرس وارد تورنمنت بزرگی مثل لیگ برتر شویم که در آن تیم‌های گردن کلفت سرمایه‌‌گذاری زیادی کرده بودند. این همان تیمی بود که فصل گذشته دست علی کریمی بود، سپیدرود متعلق به مردم گیلان است ما به جزء هوادار کسی را نداریم، اگر این هواداران را از ما بگیرند آن‌وقت همه چیز تمام می‌شود و احتمال دارد حذف شویم.

کاپیتان تیم سپیدرود درباره اینکه بحث واگذاری باشگاه سپیدرود به استانداری مطرح شده است، اظهار کرد: متأسفانه هفته به هفته کار سخت‌تر می‌شود. تمرکز از ما گرفته شده است و بازیکنان نمی‌توانند 90 دقیقه در خدمت تیم باشند، من به عنوان کاپیتان تیم با بازیکنان صحبت می‌کنم و وظیفه من نیست که در خصوص مسائل مدیریتی حرفی بزنم. به بازیکنان هم گفته‌ام دو هفته صبر کنید شاید اتفاقات مثبت شود ولی ما بازیکنانی داریم که از شهرهای دیگر آمده‌اند و برخی از آنها متأهل هستند و نمی‌توانند در هتل سکونت کنند. برای بازیکنان بومی هم کار سخت است چون آنها هم نیاز مالی دارند.

وی ادامه داد: سپیدرود قابلیت آن را دارد تا دوباره به اوج برگردد، ما همان تیمی هستیم که از لیگ دسته دوم به دسته اول و سپس به لیگ برتر آمدیم. بازیکنان حاضرند با تمام وجود در خدمت تیم باشند ولی باید مسائل مالی آنها حل شود. سهیل حق‌شناس، هادی طباطبایی و افشین ناظمی با تمام توان تلاش می‌کنند تا سپیدرود را زنده نگه دارند ولی باشگاه نیاز به نظم مشخصی دارد.

کعبی در خصوص اینکه خداداد عزیزی بعد از هفته سوم از تیم سپیدرود جدا شد و حاضر نشد در کنار تیم بماند، گفت:‌ بهتر است آقایانی که با خداداد عزیزی و کادر فنی او قرارداد بستند جواب بدهند. من خداداد عزیزی را نمی‌شناسم هدفم و عشقم تیم سپیدرود و مردم گیلان است. فقط می‌خواهم در خصوص مسائل فنی حرف بزنم و اگر صحبتی در خصوص خداداد عزیزی بکنم باعث می‌شوم شخصیت او مهم شود. فقط می‌گویم او دلش با تیم نبود وگرنه به خاطر مسائل مالی سپیدرود را ترک نمی‌کرد.

وی در خصوص دیدار این هفته تیم‌شان با استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار سختی در اهواز داریم. استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس امتیاز گرفت و در خانه صنعت‌نفت هم تا یک قدمی پیروزی پیش رفت. فوتبال 90 دقیقه است و بازیکنان تا آخرین لحظه تلاش می‌کنند تا برنده شوند ولی وقتی مشکل‌ مالی ما حل نشده بازیکنان با تمرکز کافی به میدان نمی‌روند.

کعبی تأکید کرد: سپیدرود نیاز به سرمربی دارد که مردم از روی سکوها نام او را فریاد می‌زنند، علی کریمی فردی است که هواداران دوست دارند او بار دیگر هدایت تیم را برعهده بگیرد. او پشت بازیکنان است و وقتی از پول هم حرف می‌زند درباره پول بازیکنان صحبت می‌کند مثل مابقی آقایان پولکی نیست. کریمی خودش را اثبات کرده و من به عنوان فردی که هم‌بازی او بودم و همچنین شاگرد او در تیم سپیدرود بودم اگر لبِ خط او به عنوان سرمربی تیم حضور داشته باشد با جان و دل برای تیمم بازی می‌کنم. البته تمامی بازیکنان ما به خاطر علی کریمی حاضرند با تمام توان‌شان بازی کنند.

وی ادامه داد: سهیل حق‌شناس از زمانی که مربی تیم شده آرامش را به جمع بازیکنان آورده، همه با هم خوش هستیم و می‌توانیم این هفته برابر استقلال خوزستان برای کسب پیروزی به میدان برویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار