با گذشت بیش از ۳ سال از واگذاری مدیریت اجرایی ورزشگاه نقش‌جهان به شرکت فولادمبارکه اصفهان، صدور اجاره‌نامه آن در انتظار امضای مجوز ترک تشریفات از سوی ۳ وزیر دولت است.
کد خبر: ۶۴۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 20 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان : وزارت ورزش و جوانان هشتم آذرماه سال 93 مدیریت اجرایی ورزشگاه نیمه‌کاره نقش‌جهان را برای تکمیل و بهره‌برداری به شرکت فولادمبارکه واگذار کرد. فولادمبارکه با هزینه کردن 40 میلیارد تومان در این ورزشگاه، آن را تا حدودی آماده برگزاری مسابقات کرد و برخی اقدامات مانند صندلی‌گذاری طبقه دوم، نصب پروژکتورها و ... پس از افتتاح آن در آبان ماه 95 انجام شد.

اما با گذشت نزدیک به 4 سال از واگذاری مدیریت ورزشگاه نقش‌جهان به فولادمبارکه، و با اینکه باشگاه سپاهان هم‌اکنون برای نگهداری آن هزینه می‌کند هنوز قرارداد اجاره‌نامه آن از سوی دولت و وزارت ورزش و جوانان به شرکت فولادمبارکه واگذار نشده است. مشکلی که به همراه برخی نواقص ورزشگاه مانع صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه سپاهان شد و مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و وزارت ورزش و جوانان همچنان به درخواست‌ها و نامه‌نگاری‌های طرف اصفهانی برای صدور اجاره‌نامه بی‌توجه بودند.

احمد سعیدبخش معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه اردیبهشت ماه امسال گفته بود "با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی،جلسه‌ای با 2 تن از معاونان وزارت ورزش و جوانان در مجلس برگزار کردیم و قول دادند که تا 2 ماه دیگر، موانع قانونی این کار برطرف شود و امضای 3 وزیری که برای صدور مجوز ترک تشریفات لازم است را بگیرند."

اجاره‌نامه نقش‌جهان به دست فولادمبارکه می‌رسد؟

وی درباره آخرین شرایط صدور این مجوز اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان 31 خردادماه در نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور خواستار صدور این مجوز شد و خوشبختانه معاون اول رئیس‌جمهور نیز چهارم تیرماه امسال دستوری را صادر کرده تا 3 وزیر مربوطه مجوز ترک تشریفات را امضا کنند و ما منتظر هستیم تا با تصویب هیئت وزیران اجاره‌نامه ورزشگاه صادر شود و به دست وزیر ورزش و جوانان و سپس به شرکت فولادمبارکه برسد. رونوشت این نامه به وزارت ورزش و جوانان نیز ارسال شده است.

سعیدبخش درباره آخرین شرایط تقویت اسکلت فلزی سقف برای نصب چادرها گفت: پیمانکار جدید برخلاف پیمانکار قبلی به خوبی در حال انجام امور است و ناظرانی که از طرف شرکت به ورزشگاه می‌فرستیم از کیفیت و سرعت کار رضایت داشته‌اند.

وی افزود: تقویت تمام قاچ‌های سازه فلزی سقف به پایان رسیده و در مرحله رنگ و سندبلاست است. پیمانکار قول داده چادرهای 4 قاچ از سقف ظرف یکی، دو هفته آینده نصب شود.

معاون شرکت فولادمبارکه اصفهان ادامه داد: ورزشگاه هنوز به 2 ژنراتور برق اضطراری نیاز دارد و با وجود اینکه خاموشی‌های تابستان به پایان رسیده، در این زمینه نگرانی‌هایی داشتیم. مدتی پیش مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تغییر کرد و کریمی مدیرعامل جدید باید بازدیدی از ورزشگاه داشته باشد و این شرکت برخی کاستی‌ها که بر عهده آنها است را برطرف کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار