کسب اولین مدال بازی‌های آسیایی در بخش بانوان توسط تکواندو کار اصفهانی، رده چهارم ایران در روز نخست بازی‌های آسیایی و نیمکت‌نشینی جهانبخش در برد برابر منچستریونایتد از مهم ترین اخبار روز گذشته ورزش استان، کشور و جهان بود.
کد خبر: ۶۴۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 20 August 2018

به گزارش تابناک : کسب اولین مدال بازی‌های آسیایی در بخش بانوان توسط تکواندو کار اصفهانی، رده چهارم ایران در روز نخست بازی‌های آسیایی و نیمکت‌نشینی جهانبخش برابر منچستریونایتد در شب پیروزی برایتون از مهم ترین اخبار روز گذشته ورزش استان،کشور و جهان بود.

مهمترین رویدادهای ورزشی استان

✅مرجان سلحشوری تکواندو‌کار اصفهانی تیم ملی پومسه پس از پیروزی مقابل حریف مالزیایی خود به فینال این مسابقات راه پیدا کرد؛ او پیش از این حریفانی از ژاپن و ماکائو را برای رسیدن به فینال کنار زد. پومسه‌رو اصفهانی در فینال به مصاف نماینده کشور میزبان رقابت کرد و در دیداری که رئیس‌جمهور اندونزی هم شاهد مسابقه او بود، موفق به کسب مدال نقره شد. او نخستین مدال را در بخش بانوان کسب کرد و سلحشوری نخستین دختر اصفهانی مدال‌آور در بازی‌های آسیایی جاکارتا لقب گرفت.

✅جشنواره چپ دست‌های تنیس برای اولین بار توسط هیأت تنیس استان اصفهان و باشگاه تنیس ملل برگزار شد.

✅سرپرست تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه تمرینات تیم بیشتر از 10 روز است که شروع شده، گفت: تغییرات جزئی را در ترکیب تیم داشته‌ایم و قرار است نفرات جدیدی را به تیم اضافه کنیم. وی اظهار کرد: بیش از 10 ملی‌پوش در ترکیب تیم حضور دارند و با اینکه بازیکنان در اردوهای ملی به سر می‌برند اما سایر بازیکنان در تمرینات تیم شرکت دارند.

✅استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مشکلی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیست، گفت: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها با توجه به اینکه خیلی از مسائل شرعی و اجتماعی رعایت می‌شود علی القاعده نباید این دیدگاه‌ها که بیشتر هم سخت‌گیرانه هستند عملی شود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅در پایان روز نخست بازی‌های آسیایی جاکارتا کاروان ایران با 2 مدال طلای یزدانی و کریمی در کشتی و 3 مدال نقره و برنز در تکواندو و ووشو در جدول توزیع مدال‌ها در رده چهارم این رقابت ها قرار گرفت. بازی‌های آسیایی جاکارتا از بامداد امروز آغاز شد و ورزشکاران ایران در 10 رشته به میدان رفتند.

✅روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد شایعه‌هایی مبنی بر دستور بر تغییر سرپرست پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد. روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصریح کرد که شایعات منتشره پیرامون اولتیماتوم فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس برای تغییر سرپرست باشگاه عاری از واقعیت و دور از صحت است.

✅سهراب مرادی، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی ملی پوشان اوزان 94 و 105+ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان، در استارت لیست نهایی رقابت‌های وزنه برداری بازیهای آسیایی2018 جاکارتا پالمبنگ، در صدر وزن خود قرار گرفتند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅داوید دخه‌آ دروازه‌بان اسپانیایی باشگاه منچستر یونایتد از جام جهانی تا آغاز این فصل عملکرد ضعیفی از خود برجا گذاشته است. وی که در جام جهانی به همراه اسپانیا در گروه ایران قرار داشت در مرحله یک‌هشتم نهایی با ماتادورها حذف شدند و در منچستریونایتد هم در این دو بازی 4 گل دریافت کرده است. دخه‌آ در 6 بازی 10 گل دریافت کرده است و این در شرایطی است که تنها 14 شوت به سمت دروازه او شلیک شده است.

✅هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برایتون در ورزشگاه خانگی خود میزبان منچستریونایتد بود و با نتیجه 3 بر 2 پیروزی شیرینی را بدست آوردند.در این بازی علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی بر روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشت و در ادامه به بازی فراخوانده نشد.

✅ستاره جوان فرانسوی پاری سن ژرمن رکورد جدیدی از خود در لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) از خود به ثبت رساند. شب گذشته پاری سن ژرمن موفق شد دومین پیروزی خود در لیگ فرانسه را بدست آورد. کیلیان ام‌باپه موفق شد در این بازی دبل کند تا رکورد جدیدی از خود را در لیگ فرانسوی‌ها به ثبت برساند. وی موفق شد اولین بازیکن زیر 20 سالی لقب بگیرد که از مرز 30 گل زده در لیگ فرانسه عبور می‌کند، موضوعی که در 45 فصل اخیر در لوشامپیونه بی‌سابقه بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار