هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان:
تابناک: هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: من با سپاهان خاطرات خوبی داشتم و روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم اما کرانچار به من اعتقادی نداشت و به همین دلیل من از این تیم جدا شدم.
کد خبر: ۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ 21 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اکبر ایمانی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش در شهرآورد اصفهان درباره این دیدار اظهار داشت: خداروشکر می کنم که در این دیدار توانستم گلزنی کنم و باید بگویم در بازی امروز انگیزه زیادی داشتم زیرا قبل از این دیدار به خودم گفته بودم که باید در این دیدار به تیم سابقم گل بزنم.

وی درباره رویارویی با تیم سابقش سپاهان بیان کرد: سپاهان تیم خوبی است و من با این تیم خاطرات خوبی داشتم و روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم اما در آن زمان کرانچار به من اعتقادی نداشت و به همین دلیل من از این تیم جدا شدم.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره تفاوت داربی با دیگر دیدار ها تصریح کرد: داربی حساسیت های خودش را دارد و دارای شرایط خاص خودش است و ما نیز در این دیدار انگیزه بالایی داشتیم و از اینکه توانستم در این دیدار گل بزنم خوشحال هستم و امیدوارم در بازی خانگی بعد به پیروزی برسیم و به صدر جدول نزدیک شویم.

صحنه روی کاوه رضایی مشکوک به پنالتی بود

قاسم حدادی‌فر، هافبک دیگر تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز پس از تساوی تیمش در شهرآورد اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و کسانی که این دیدار را تماشا کردند، شاهد یک بازی خوب بودند ولی تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند به علت جریان شدید باد اذیت شدند.

وی افزود: بازی با کیفیتی را از سوی 2 تیم شاهد بودیم و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت این دیدار مساوی شد.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره عملکرد تیم داوری در این دیدار بیان داشت: بنده هیچ گاه در زمینه داوری صحبت و اظهار نظر نمی‌کنم ولی صحنه‌ای که کاوه رضایی در محوطه جریمه سپاهان واژگون شد، مشکوک به پنالتی بود که اعتراض هایی را نیز از سوی تیم ما به دنبال داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار