جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان بار دیگر شاهد بیان تذکراتی درباره پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری بود.
کد خبر: ۶۴۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 19 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان: رئیس شورای شهر اصفهان صبح امروز در چهل و پنجمین جلسه علنی این شورا با اشاره به روز جهانی مساجد، اظهار داشت: در اصفهان تلاش ما بر این است که برای ساختن مسجد در مناطق مورد نیاز وارد شویم تا مردم همه محله‌های اصفهان از مسجد بهره مند شوند.

فتح الله معین با بیان اینکه ما به دنبال پررنگ کردن جریان مردمی بودن مساجد هستیم، گفت: مساجد باید مجموعه‌هایی پررونق و مورد استقبال مردم باشند که امیدواریم با تصمیمات و برنامه‌های لازم این اتفاق صورت گیرد.

وی افزود: یک میلیارد تومان در سال 96 به مساجد اصفهان کمک شد هرچند این مبلغ میزانی نبود که اعضای شورای شهر علاقه‌مند بودند در این زمینه هزینه کنند.

مدیریت شهری نسبت به جذب شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر اقدام کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر اصفهان در جلسه امروز شورا اظهار داشت: یکی از بازیگران اصلی فضای کسب و کار، تأمین کننده مالی برای طرح‌های ابداعی است تا زمینه اشتغال و کارآفرینی برای طبقه خلاق شهر فراهم شود.

فریده روشن با بیان اینکه مدیران شهری در اصفهان باید نسبت به جذب شرکت‌های سرمایه‌گذار خطر پذیر اقدام کنند، گفت: تجربه‌های جهانی و داخلی موفق نشان داده که در این زمینه باید بیش از پیش تلاش شود.

وی با اشاره به مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و شهروندان و همچنین سازمان‌های مرتبط در موضوع تاب آوری شهری، بیان کرد: تبلیغات لازم در این زمینه باید توسط فرهنگ‌سراها و سازمان‌های مربوطه انجام شود.

حقوق‌ معوقه کارگران پای ثابت تذکرات شورای شهر اصفهان

اصغر برشان عضو شورای شهر در بخشی از تذکرات امروز خود اظهار داشت: پیش از این خواستار به روز شدن حقوق کارگران شهرداری شدم اما با توجه به اسناد، این کارگران هنوز حقوق معوقه دارند که باید هرچه زودتر این بدهی‌ها پرداخت شود.

وی افزود: نوسازی ناوگان آتش نشانی از اولویت‌های ضروری شهر است که عدم توجه به آن خسارات جبران ناپذیری را دربر دارد.

کوروش محمدی عضو دیگر شورای با اشاره به مطالبات کارگران شهرداری بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی امروز، این بحث بسیار جدی است و از اصحاب رسانه خواستارم که مشکلات این قشر را منعکس کنند.

توضیحات مدیرعامل سازمان عمران درباره هزینه‌های این سازمان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان درباره عملیات مالی این سازمان در بخش حقوق و دستمزد و همچنین بخش عملیاتی توضیحاتی ارائه کرد.

سعید کورنگ بهشتی با بیان اینکه از سال 96، به کارکنان بدهی نداریم، گفت: در سال 97 نیز به رغم مقداری توقف در پرداخت‌ها، تا کنون معادل 5 حقوق را به کارکنان پرداخت کردیم البته در تلاش هستیم که طلب‌ها را کمتر کرده و آن را به صفر برسانیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از اعضای شورای شهر در مورد شفاف سازی هزینه‌ 28 میلیارد تومانی این سازمان در بخش اداری، گفت: هزینه استفاده از ماشین آلات بخش خصوصی و اجاره بهای اماکن سبب بالا بودن این رقم شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به طلب‌های این سازمان از بخش‌های مختلف، بیان کرد: طلب نقدی سازمان عمران، 7 میلیارد تومان و طلب غیرنقدی ما به 10 میلیارد تومان می‌رسد، 30 درصد هزینه‌های سازمان عمران حقوق کارکنان است و تا پایان سال 95 عمده حقوق پرسنل داده شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار