رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات محیط زیستی مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) به ویژه بوی نامطبوع در این مسیر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 19 August 2018

خبرگزاری ایسنا: نعمت‌الله ترکی در تشریح مصوبات شورای برنامه‌ریزی تهران که به موضوع بررسی مشکلات محیط زیستی مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) و بوی نامطبوع آن مسیر اختصاص پیدا کرده بود، گفت:

در این جلسه ۷۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات محیط زیستی این مسیر به ویژه رفع بوی نامطبوع در نظر گرفته شده که از این میزان ۳۵ میلیارد تومان برای احداث دو تصفیه‌خانه شهرستان‌های بهارستان و اسلامشهر علاوه بر ردیف‌های بودجه‌ای قبلی تخصیص پیدا کرد تا به این ترتیب تا پایان سال جاری این دو تصفیه‌خانه که تاثیر بسزایی در رفع بوی نامطبوع این مسیر دارند، به اتمام برسد.

وی افزود: برای کنترل آب‌های سطحی نامتعارف منطقه غرب استان تهران که تا نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه پیدا می‌کند، پنج میلیارد تومان برای اجرا و اجرای پروژه تصفیه‌خانه روان آب‌های منطقه اختصاص پیدا کرد.

همچنین برای بحث‌های نظارتی محیط زیست در سطح این محدوده ۱۵ میلیارد تومان که شامل ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های اعتباری برای واحد‌های دامی و کشتارگاه‌ها خواهد بود، اختصاص پیدا کرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار