رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: 37 انبار بزرگ و متوسط احتکار و اختفای کالا با همکاری دستگاه ها نظارتی به ارزش بیش از 350 میلیارد ریال در سطح استان مورد شناسایی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 18 August 2018

شناسایی 37 انبار احتکار کالا در قزوین شناسایی

به گزارش تابناک قزوین، علی پرزحمت روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: با همکاری نیروهای انتظامی، سپاه، اطلاعات و تعزیرات حکومتی تاکنون 37 انبار بزرگ و متوسط در استان مورد شناشایی و پلمپ قرار گرفته و برای آنها نیز تشکیل پرونده شده که از این تعداد کالای 25 انبار بیش از 350 میلیارد ریال ارزش گذاری شده است.


وی افزود: 31 انبار کشف شده در قزوین، سه انبار در بوئین زهرا و سه انبار دیگر در شهرستان البرز کشف شده و برای 25 انبار پرونده نهایی تشکیل و مابقی نیز در حال تعیین وضعیت کالا قرار دارند. 


پرزحمت اضافه کرد: اتحادیه ها و اصناف باید موجودی انبارهای خود را به صورت هفتگی به این سازمان اعلام کنند و در غیر این صورت اگر انبار کالای غیر رسمی مورد شناسایی قرار بگیرد مشمول احتکار و اختفا خواهد بود.


به گفته این مسئول، تاکنون حدود 400 انبار مجاز در سطح استان برای بازدید تقسیم بندی شده تا بازرسی ها به صورت منظم و مستمر از آنها صورت بگیرد.


وی ادامه داد: انبارهای کشف شده بیشتر غیرمجاز، مخروبه و تعطیل بوده اند که تا به امروز 350 میلیارد ریال از کالاهای کشف شده ارزش گذاری شده و حدود 600 میلیارد ریال کالای خارجی دیگر باید با نظر دستگاه های مرتبط ارزش گذاری شوند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین یادآور شد: 135 واحد گشت مشترک با دستگاه های نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی، استاندارد و تعزیرات صورت گرفته و بخشی از آنها نیز به تشکیل پرونده منجر شده است.


پرزحمت در پایان با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز و منجمد در سطح استان توسط مباشر گوشت از امروز آغاز می شود، افزود: 43 فروشگاه برای توزیع کالای یاد شده با حضور بازرسان سازمان در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار