سرمربی سپاهان گفت :امیدوارم دربی اصفهان الگویی برای فوتبال ایران شود و فضای قشنگی را که بر این مسابقه حاکم بود در جاهای دیگر نیز مشاهده کنیم.
کد خبر: ۶۴۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 18 August 2018

به گزارش تابناک : امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در نشست بری پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن گفت:بازی خوبی بود که باید به خاطر آن به همه علاقه‌مندان فوتبال اصفهان تبریک گفت بازی امروز گل داشت، برد داشت و درگیری فیزیکی نیز داشت، اما نکته مهم جو مناسب بر ورزشگاه حاکم بود.

قلعه نویی افزود:امیدوارم دربی اصفهان الگویی برای فوتبال ایران شود و فضای قشنگی را که بر این مسابقه حاکم بود در جاهای دیگر نیز مشاهده کنیم.

وی در مورد بازی تیمش گفت: تعویض‌ها خوب نبود و انتظارات ما را برآورده نکردند  ما 9تغیرات داشتیم اما هنوز نتوانستند بازیکنان با افکار ما هماهنگ شوند.

قلعه نویی با بیان اینکه  تیمش می‌توانسته با گل‌های بیشتری مقابل ذوب‌آهن به پیروزی برسد افزود: تیم ما خوب شروع کرد و نظم بازی را در اختیار گرفت اما  می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تیمش  با یک نمایش خوب توانسته به پیروزی برسد گفت: ذوب‌آهن تغییرات کمتری نسبت به ما داشت و امیدوارم هر دو تیم هفته به هفته بهتر شویم.

سرمربی سپاهان در مورد داوری این بازی هم گفت:  داوری خوب بود اما باید در مورد خطاها و اخراج  کار کارشناسی شود.

 قلعه نویی همچنین از آذری تشکر کرد  که برای مجموعه ذوب‌آهن تلاش می کند.

سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه دو بر یک مقابل ذوب آهن به   پیروزی رسید و با هشت امتیاز  در رده دوم جدول جای گرفت.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار