مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: امسال 6 هزار و 6 نفر از استان اصفهان به سرزمین وحی اعزام شده‌اند که از این میان 2 هزار و 650 نفر از آنان مرد و 3 هزار و 356 نفر از آنان زن بوده‌اند.
کد خبر: ۶۴۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 18 August 2018

به گزارش تابناک : غلامعلی زاهدی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اظهار کرد: امسال 6 هزار و 6 نفر از استان اصفهان به سرزمین وحی اعزام شده‌اند که از این میان 2 هزار و 650 نفر از آنان مرد و 3 هزار و 356 نفر از آنان زن بوده‌اند.

وی با بیان این که آخرین پرواز در روز یکشنبه 21 مردادماه بوده است، افزود: این تعداد حاجی در قالب 41 کاروان از استان اصفهان عازم سرزمین وحی می‌شوند که از میان این کاروان‌ها، 12 کاروان «مدینه‌قبل» و مابقی کاروان‌ها «مدینه‌بعد» هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: زائران خانه خدا از 27 تیرماه اعزام شدند که روند اعزام زائران مدینه اول تا 19 مرداد ادامه داشت و زائران «مدینه» بعد از هشتم مردادماه به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی با بیان این که اعزام زائران کشورمان به مکه مکرمه با توجه به زمان‌بندی امروز به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: آخرین پروازها 24 مردادماه در فرودگاه جده نشست که در هر کاروان غیر از حجاج حاضر در کاروان، مدیر، معاون، روحانی و تعدادی عوامل اجرایی برای خدمت به حجاج حضور داشتند.

زاهدی اذعان داشت: هزینه‌ها برای سفر حج در کاروان‌ها از 13 میلیون و 500 هزار تومان تا 17 میلیون و 800 هزار تومان در استان اصفهان بوده است که اختلاف در انتخاب هتل‌ها توسط حجاج موجب اختلاف قیمت کاروان‌ها شده است.

وی در پایان تأکید کرد: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت تمامی زائران کشورمان در سلامت هستند و هیچ‌گونه ویروسی نیز در مکه مکرمه گزارش نشده است. 

گفتنی است ایام حج تمتع از پنجم ذی‌الحجه آغاز می‌شود و تا دوازدهم ذی‌الحجه ادامه دارد و از چهاردهم ذی‌الحجه زائران می‌توانند مکه مکرمه را ترک کنند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار