مدیرکل ارشاد استان تهران؛
مدیرکل ارشاد استان تهران اظهار داشت ؛ ما اگر خواهان سلامت در جامعه هستیم می بایست نقش رسانه ها را در حوزه نظارتی گسترش دهیم
کد خبر: ۶۴۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 18 August 2018

ارتقاسلامت,جامعه با پذیرش نقش,نظارتی رسانه ها در جامعه

دکتراحد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برپایی نمایشگاهها و همایشها را فرصت خوبی برای تبادل نظرات,وهم اندیشی مردم ومسوولین دانست,وافزود ؛ پیشرفت,هرکاری با بهره گیری از ابزارهای,فرهنگی وهنری کاری,درست,است که با صرف هزینه,ها, وزمان کمتر زودتر عایدی درپی خواهد داشت.

مدیرکل ارشاد استان تهران بااشاره به رویکرد مثبت ایشان,نسبت,به برگزاری نمایشگاه مطبوعات محلی به میزبانی,این اداره کل گفت : افتخاری است که در آغاز حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خدمت اهالی فرهنگ ورسانه هستم زیرا هر آنچه می خواهیم بگوئیم قطعا با قلم و زبان رسانه زیباتر است .

جاودانی در ادامه بر نقش تاثیر گذار رسانه ها اشاره و بیان کرد در دنیای امروز هر فرد ، خود یک رسانه است و جامعه ای موفق است که از اطلاعات و اخبار بیشتری مطلع باشد . به عنوان مسئول، همه فعالان رسانه ای را همکار و دلسوز خود بدانیم تا در کارها موفق باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه ، آگاهی بخشی و نظارت را سه اصل مهم در حوزه رسانه دانست و گفت: مسلم است که حرکت در مسیر منطق، عقل و شرع کمک به ارتقاء سطح اطلاعات جامعه از سوی رسانه است.

این مقام مسوول با اشاره به فراگیر شدن موضوع جستجوی اخبار توسط شهروندان در ایران و سایر نقاط جهان گفت: هنوز مرجعیت با رسانه مکتوب است وهمراستا ان رسانه های, مجازی هم نقش,خودرا ایفا می,کنند و چنانچه خواهان سرعت پیشرفت درزمینه,های,گوناگون باشیم، باید درراستای گسترش,نقش رسانه ها مجازی برنامه ریزی علمی,نماییم .

جاودانی همچنین به شرایط خاص جامعه و اقتصا معیشتی جامعه اشاره نمود و از خبرنگاران خواست در شرایط خاص جامعه که به دلیل اعمال تحریم ها ی ظالمانه و تصمیم های سیاسی استکبارجهانی ایجاد شده است، بذر امید و شادی را در دل مردم بکارند و درراستای حفظ امیدمردم و تقویت روحیه مقاوم مردم تلاش نمایند تا نگرانی های مردم مرتفع گردد

عضوشورای اداری استانداری تهران بااشاره به نمایشگاه مطبوعات محلی استان تهران گفت.این نمایشگاه نخستین نمایشگاه محلی مطبوعات استان تهران بوده است,که بااستقبال شخصیتهای کشوری واستانی, و مردم مواجه شده است,
مدیرکل ارشاد استان تهران تصریح کرد؛ نمایشگاه شامل ١٦غرفه از مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری محلی استان تهران بوده است که با هدف معرفی تاریخچه مطبوعات استان تهران ، ارائه توانمندی‌ رسانه‌های محلی برپا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار