با كسب 3656 امتياز صورت گرفت
تنيسور ملي‌پوش استان قم در رنكينگ چهره‌هاي شاخص رده سني بزرگسالان تنيس كشور رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۴۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱ 18 August 2018

به گزارش تابناک قم، همزمان با اعزام تیم ملی تنیس بزرگسالان ایران به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی از سوی فدراسیون تنیس رتبه‌بندی برترین‌های این رشته در تمام رده‌های سنی اعلام و تنیسور ملی‌پوش قم به عنوان دومین نفر برتر کشور معرفی شد.

اعلام نفرات برتر حاضر در رنکینگ سال جاری فدراسیون تنیس بر اساس نتایج رقابت‌های داخلی این رشته تا پایان مرحله پنجم مسابقات مناطق ایران توسط سازمان لیگ صورت گرفت و بر این اساس امیرحسین بادی چهره شاخص سال‌های اخیر تنیس قم رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

بادی که در سال‌های رشد بسیار خوب و قابل توجهی در رشته تنیس داشته و تنیس قم را برای نخستین‌بار در تاریخ فعالیت این رشته صاحب یک نماینده در تیم ملی بزرگسالان ایران در رویدادهای بسیار مهمی همچون دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه کرده، بارها در صدر این رده‌بندی قرار گرفته اما در رتبه‌بندی جدید فدراسیون مکان دوم را در اختیار دارد.

در صدر برترین‌های تنیس رده سنی بزرگسالان ایران حسام اسماعیل‌یزدی از تهران با 5252 امتیاز قرار دارد، در حالی که امیرحسین بادی از قم با کسب 3656 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده و محمد کارگران‌عروجی از استان فارس با کسب 3213 امتیاز سوم است.

همچنین در این رده‌بندی، حمیدرضا نداف از اصفهان با 2733 امتیاز، مهدی سوری از تهران با 2724 امتیاز، امیراصلان منتخب از فارس با 2593 امتیاز، معین محمدی از کرمان با 1988 امتیاز، فرشاد طلاور از اصفهان با 1833 امتیاز، انوشا شاه‌قلی از تهران با 1587 امتیاز و مهران مقیمی از خراسان رضوی با 1321 امتیاز رتبه‌های چهارم تا دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

نکته جالب توجه این است که انتخاب امیرحسین بادی به عنوان دومین نفر برترین‌های تنیس ایران از بین 705 تنیسور حاضر در رنکینگ فدراسیون صورت گرفته، ضمن اینکه امیرحسین بادی هم اکنون به عنوان عضو تیم ملی بزرگسالان در مهمترین رویداد ورزشی سال جاری قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا به سر می‌برد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار