تابناک هرمزگان- دکتر عباس ابراهيمي، مدير شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک از اعزام اورژانسي پزشک متخصص جراح عمومي بيمارستان خاتم الانبياء (ص) اين شهرستان توسط بالگرد اورژانس با درد شديد از ناحيه قفسه سينه و تشخيص سکته قلبي به مرکز جراحي و آنژيوگرافي قلب بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 18 August 2018

 

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر ابراهيمي افزود: به دنبال بروز درد در قفسه سينه و ايجاد عارضه قلبي در اين پزشک متعهد شاغل در بيمارستان جاسک، بلافاصله پس از انجام اقدامات نخست درماني با توجه به شرايط بيمار با مرکز اورژانس استان مبني بر اعزام از طريق بالگرد به مرکز استان، هماهنگي لازم صورت گرفت.

دکتر محمد امين خواجه زاده بندري، رئيس بيمارستان خاتم الانبياء (ص) جاسک گفت: پزشک متخصص جراحی عمومي بيمارستان، با اعلام درد در ناحيه قفسه سينه و تنگي نفس پس از انجام آزمايشات و نوار قلبي با توجه به وجود تغييرات در نوار قلب و نرمال نبودن آن، بيمار در بخش مراقبت قلب بيمارستان بستري شده و تحت مراقبت و درمان قرار گرفت.

دکتر خواجه زاده بندري افزود: با توجه به تاييد سکته قلبي و لزوم انجام آنژيوگرافي بيمار و دریافت خدمات فوق تخصصی پس از هماهنگي هاي لازم، از طريق آمبولانس هوايي به همراه تکنسين هاي اورژانس به بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس منتقل شد.

وي تصريح کرد: هم اکنون بيمار در بخش مراقبت هاي ويژه  قلب بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس بستري و تحت مراقبت و درمان مي باشد و حال عمومي وي رضايت بخش گزارش شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار