استاندار اصفهان گفت: امسال به‌عنوان یک‌قدم تازه، خانه تشکل‌ها را طراحی کردیم که امروز با حضور وزیر کشور از نماد آن رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 16 August 2018

به گزارش تابناک : محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در همایش روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اظهار داشت: امروز در جمع نهادها و تشکل‌های خیر استان هستیم، این نهادها مراکز تولید فکر هستند و افتخار اصفهان این است که 800 خیریه ثبت‌شده در این استان وجود دارند و در رفع مشکلات اجتماعی از این نهادها و خیریه‌ها کمک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه اصفهان مرکز انسان‌های فرهیخته، تکاپوگر و دانشمند است که باعث می‌شود بتوانیم در هر زمینه‌ای که تشکل  و انجمن تشکیل شود، مرکز اندیشه و تجمیع افکار باشد و به‌عنوان سرمایه‌هایی برای رشد جامعه و ایجاد ارتباط مردم و مسئولان تلقی می‌شوند، افزود: اصفهان در اغلب امور اجتماعی و علمی پیشگام بوده و در زمینه تشکیل تشکل‌های ارزشمند نیز پیشگام بوده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه فضا برای انجمن‌ها و تشکل‌های کوچک در استان باز شده است، تصریح کرد: در این راستا امسال به‌عنوان یک‌قدم تازه، خانه تشکل‌ها را طراحی کردیم که امروز با حضور وزیر کشور از نماد آن رونمایی می‌شود که مطمئن هستم که این اقدام سبب رشد انسجام ملی در سطح جامعه می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار