معاون بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خبر داد:
معاون بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: در مسیر آبیاری باغات غرب استان اصفهان، برق ۲۰۰ ایستگاه پمپاژ قطع و ۳۰ نهر سنتی مسدود شد.
کد خبر: ۶۴۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 16 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ حسن ساسانی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از برداشت های غیر مجاز در مسیر آبیاری باغات یک مجموعه نظارتی متشکل از عوامل انتظامی، دستگاه قضایی، شرکت آب منطقه‌ای، صنف کشاورزان استان تشکیل و با متخلفین برخورد شد.

وی بیان داشت: جلسه ای به این منظور در استانداری اصفهان با محوریت معاون سیاسی امنیتی در راستای حفظ و حراست از آب تشکیل شد که در این جلسه تمام دستگاه های مسئول به اضافه شرکت توزیع برق استان حضور داشتند.

معاون بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان اعلام کرد: یکصد نفر بازرس در قالب تیم های بازرسی به منظور جلوگیری از برداشت های غیرمجاز در مسیر آبیاری باغات غرب را برعهده داشتند.

انضباط برداشت آب باید صورت گیرد

وی گفت: اگر چه با مخالفت و مقاومت‌هایی از سوی کشاورزان مواجه شدیم اما با متخلفان از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برخورد شد.

ساسانی اظهار داشت: بدنبال بررسی ها، در حال حاضر سطح آب در سد نکوآباد هم بهتر شده و ثابت مانده است.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها باید مستمر باشد و باید همه کمک کنند که این شرایط بی آبی را مدیریت کنند، اعلام کرد: انضباط برداشت آب باید ایجاد شود و انهار سنتی را با ایجاد آبگیر کنترل کنند و لازم است که به منابع آبی به شکل جدی اهمیت دهیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار