سرمربی تیم ایران در AVC کاپ گفت: از عملکرد بازیکنانم در این رقابت‌ها راضی هستم چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه کردند.
کد خبر: ۶۴۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 16 August 2018

به گزارش تابناک : ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا به میزبانی چین تایپه برگزار شد و تیم ایران با میانگین سنی ۱۹.۶ سال و به عنوان جوان‌ترین تیم رقابت‌ها، مدال نقره را به دست آورد.

بهروز عطایی پس از پایان این رقابت‌ها درباره عملکرد تیم ایران در مسابقه نهایی مقابل قطر گفت: قطر تا بازی فینال فقط یک ست به حریفان خود واگذار کرده بود و در این دوره از مسابقات نمایش خوبی داشت. در فینال هم عملکرد خوبی ارائه کرد.

او افزود: در ست‌های اول و دوم بر بازی تسلط داشتیم و با وجود اشتباهاتی که در توپ‌های برگشتی داشتیم، توانستیم به پیروزی برسیم. پس از ست دوم، بازیکنان این حس را داشتند که بازی تمام شده و حریف تسلیم شده‌ است.

عطایی گفت: در صورتی که بازیکنان قطر با تجربه بودند و همین تجربه به آن‌ها کمک کرد از زیر فشار بازی خارج شوند. در سه ست پایانی بازی قطری‌ها کاملاً بر بازی مسلط بودند و ما عملکرد خوبی نداشتیم.

سرمربی تیم ایران گفت: سعی کردم با تغییر در ترکیب بازیکنان، شرایط بازی را دوباره به سود خودمان برگردانیم ولی تمرکز تیم از بین رفته بود و قطر کار خود را به ما تحمیل کرد. تیم حریف هیچ تغییر تاکتیکی نداشت بلکه ما بودیم که از نظر ذهنی تحلیل رفتیم. پس از باختن در ست سوم، تیم تصور کرد ممکن است شکست بخورد و این ترس از باخت به تیم ضربه زد.

وی درباره عملکرد تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها گفت: در مسابقات سطح بزرگسالان نتیجه قابل قبولی گرفتیم. درست است که ژاپن و کره جنوبی با تیم‌های اصلی خود در این رقابت‌ها شرکت نکردند اما قطر، قزاقستان، چین تایپه، ویتنام و تایلند با تیم‌های ملی خود که قرار است در بازی‌های آسیایی جاکارتا بازی کند، در این مسابقات هم به میدان رفتند.

سرمربی تیم ایران گفت: ژاپن هم مانند تیم ما با ترکیبی از بازیکنان جوانان و زیر ۲۳ سال خود در این مسابقات شرکت کرد اما عملکردی مانند ما نداشت و در سه مسابقه شکست خورد.

او گفت: بازی کردن در سطح بزرگسالان، برای بازیکنان جوان سخت است زیرا از نظر تجربه سطح پایین‌تری نسبت به حریفان دارند. در مسابقه نهایی مقابل قطر همین مشکل برای ما دردسرساز شد.

عطایی خاطرنشان کرد: از عملکرد تیم راضی هستم چون بازی‌های خیلی خوبی در این مسابقات انجام داد. این بازیکنان فقط سه روز فرصت تمرین داشتند ولی قابلیت خوبی از خود نشان دادند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار