ششمین نمایشگاه سلامت، ورزش و تغذیه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۴۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 15 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان ؛ آیین افتتاحیه ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش و تغذیه و هفتمین نمایشگاه تخصصی محصولات بهداشتی و آرایشی با حضور مسئولان و ورزش‌دوستان اصفهانی برگزار شد.

نشست خبری این نمایشگاه نیز همزمان با نخستین روز آغاز به کار آن ,برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان در این آیین با اشاره به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی اظهار داشت: در سال جاری 18 نمایشگاه با توجه به نوسات و رکود اقتصادی اخیر برگزار شد. این نمایشگاه‌ها را به عنوان یک فرصت در نظر گرفتیم و تلاش خود را نیز در این زمینه چند برابر کردیم.

علی یارمحمدیان ادامه داد: کیفیت نمایشگاه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته و بازدید عمومی مردم و همچنین مسئولان نسبت به مدت مشابه در سال‌های گذشته روند صعودی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌ها محل امید فعالان اقتصادی و اجتماعی است و بسیاری از آنها از دیدار هم‌نوعان خود در نمایشگاه احساس خوشحالی و خرسندی می‌کنند.

در کشور هر کسی آمار دلخواه خود را اعلام می‌کند

حیدرعلی عابدی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز درباره سیستم ارجاع بیان کرد: در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته از سیستم ارجاع و سطح‌بندی استفاده می‌شود و یکی از ایرادهایی که در این زمینه وارد است، استفاده از بخشی از سیستم ارجاع و عدم استفاده از تمامی آن است.

وی افزود: برای درمان قطعی بیماران پزشکان عمومی و تخصصی وجود دارند و اینکه چه کسی صلاحیت درمان دارد، موضوع راهنمای بالینی مطرح می‌شود که باید توسط وزارت بهداشت و درمان تهیه شود و در اختیار پزشکان قرار بگیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیرامون ممنوعیت تبلیغ گز و سوهان تصریح کرد: با تصویب قانونی در مجلس پیرامون ممنوعیت تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان در رسانه‌ها، آسیب‎‌رسان بودن کالاها توسط سازمان غذا و دارو تعیین می‌شود و منظور از کالاهای آسیب‌رسان صرفاً مواد غذایی نیست.

تصمیم‌گیری پیرامون کاربری خدمات

فریده روشن، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری اماکن دولتی اظهار داشت: مالک اماکن دولتی دولت است و به یقین اقداماتی در جهت تکمیل و بهره‌برداری آن‌ها انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز جاری نیز طرحی برای تصمیم‌گیری پیرامون کاربری خدمات در جهت توسعه فرهنگی شهر در شورای شهر اسلامی اصفهان مطرح شد.

 ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش و تغذیه از ساعت 17 تا 23 و هفتمین نمایشگاه تخصصی محصولات بهداشتی و آرایشی از ساعت 16 تا 22 روزهای 23 تا 26 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برپا است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار