کاپیتان تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: پایه و اساس هندبال کشور اصفهان است. در این مدتی که اصفهان تیم نداشت بازیکنان اصفهانی در بقیه تیم‌ها پخش شدند و هر تیمی که بازیکن اصفهانی بیشتری در اختیار گرفت توانست موفقیت بیشتری در لیگ کسب کند.
کد خبر: ۶۴۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 15 August 2018

به گزارش تانباک : سعید پورقاسمی با اشاره به اینکه از اصفهان به عنوان مهد هندبال ایران نام برده می‌شود، اظهار کرد: حدود سه سالی بود که اصفهان در هندبال تیم داری نمی‌کرد و هندبال این شهر افت محسوسی داشت، ولی اکنون باز هم می‌شود گفت پایه و اساس هندبال کشور اصفهان است. در این مدتی که اصفهان تیم نداشت بازیکنان اصفهانی در بقیه تیم‌ها پخش شدند و هر تیمی که بازیکن اصفهانی بیشتری در اختیار گرفت توانست موفقیت بیشتری در لیگ کسب کند مانند تیم‌های مشهد و سبزوار.

وی تأکید کرد: به غیر از اینکه تیم‌های اصفهان کاملاً بومی هستند، هم‌اکنون تعداد بالایی از بازیکن شهرمان در تیم‌های دیگر لیگ حضور دارند. علت موفقیت اصفهان در هندبال را می‌توان استعداد و زیرساخت‌های مناسب و رهبری خوب مدیران این شهر در ورزش دانست. شاید شهرهای دیگر از استعدادهای کافی برخوردار باشند اما مدیریت آن‌ها خوب نباشد.

ملی‌پوش اصفهانی و بازیکن تیم هندبال سپاهان در رابطه با پیش‌بینی جایگاه تیم هندبال سپاهان در لیگ پیش رو تصریح کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قهرمانی لیگ از آن سپاهان است. حدود دو سال است که تیم با بازیکنان بی‌نام و نشان و جوانش در لیگ سوم می‌شود. امسال وضعیت تیم بهتر و نفرات خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند ضمن اینکه به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا به احتمال زیاد یکی دو نفر بازیکن غیر بومی به جمع تیم اضافه شوند.

پورقاسمی با اشاره به اینکه مدیریت ورزش هندبال در ایران ضعیف است، گفت: در یکی دو سالی که تیم ملی افت شدیدی داشت لیگ هندبال ایران هم وضعیت مناسبی نداشت. شاکله اصلی تیم ملی ایران را لژیونرها تشکیل می‌دهند، ولی با این حال رابطه مستقیمی بین نتیجه گرفتن تیم ملی و کیفیت لیگ ایران وجود دارد.

وی با بیان طرفداری خود از تیم فوتبال سپاهان اصفهان، اظهار کرد: سعی می‌کنم اکثر بازی‌های تیم فوتبال سپاهان را از نزدیک مشاهده کنم. امسال تیم سپاهان با توجه به مهره‌هایی که دارد شانس قهرمانی زیادی دارد. در خصوص دربی این هفته اصفهان نیز امیدوارم طلسم مساوی‌های این بازی شکسته شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار