روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از اعضای شورای شهر تهران در فضای مجازی منتشر شد خبری که واکنش های بسیاری در پی داشت.
کد خبر: ۶۴۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 15 August 2018
به گزارش تابناک : عصر روز گذشته اخباری مبنی بر بازداشت شدن یکی از اعضای شورای شهر به نقل از استانداری در یکی از خبرگزاری های معتبر عنوان شد؛ رخدادی که با واکنش هایی همراه شد. 
 
در این راستا و پس از انتشار این خبر در رسانه ها این خبر تکذیب شد. در این راستا خبرگزاری که این خبر را منتشر کرد روز گذشته گفت" در پی انتشار این خبر طی تماس مجدد با سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران وی اعلام کرد که اعلام خبر دستگیری یکی از اعضای شورای شهر تهران اشتباهی سهوی از جانب وی بوده و خواستار اصلاح خبر شد."
در همین رابطه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران توضیحاتی در خصوص خبر دستگیری یک عضو شورای شهر تهران ارائه داد.
 
پیرو انتشار خبری در برخی رسانه ها با عنوان بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران توضیحاتی منتشر کرد.
 
متن اطلاعیه و توضیحات به این شرح است:
« در پی درج خبری در برخی رسانه ها به نقل از سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران مبنی بر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران، بدین وسیله اعلام می‌دارد چنین موردی در خبر رسمی منتشر شده از سوی استانداری تهران وجود نداشته و اطلاعات درباره این موضوع صرفاً درچارچوب خبر رسمی منتشر شده از سوی استانداری، که بر روی سایت رسمی استانداری درج شده، صحت و اعتبار دارد. 
 
شایسته است رسانه ها به نحو مناسب  خبر منتشر شده را اصلاح کرده و توضیحات لازم برای مخاطبان اطلاع‌رسانی شود. »
 
همچنین  سخنگوی شورای شهر تهران به شایعه دستگیری یکی از اعضا توئیتی را منتشر کرد. 
علی اعطا در واکنش به خبر بازداشت یکی ازاعضای شورای شهر تهران در توئیتی گفت : خبر بازداشت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران که در برخی رسانه ها و شبک های اجتماعی منتشر شده است صحت ندارد.
 
همچنین محسن هاشمی،  رئیس شورای شهر تهران گفت: هیچ عضوی از شورای شهر تهران دستگیر نشده است.
 
وی در خصوص شایعه دستگیری یک عضو شورای شهر تهران گفت: ما از چنین شایعه ای خبر نداریم و حاضر وغایب کرده و همه اعضای شورای شهر تهران حاضر هستند.
 
برخی رسانه ها اعلام کرده بودند در میان ۹ عضو شورای شهر در استان تهران که به علت ارتشاء و گرفتن رشوه بازداشت شده اند یک عضو شورای شهر تهران نیز حضور دارد.
روز گذشته استانداری تهران اعلام کرده بود ۹ عضو شورای شهر در استان تهران طی این مدت دستگیر شدند که از این تعداد ۳ نفر به قید وثیقه آزاد و شش نفر در بازداشت به سر می برند. عضویت این افراد به صورت معلق درآمده و این افراد فعلا عضوی از شورا محسوب نمی شوند.
 
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار