مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی جاده میانبر مسجدسلیمان گفت: با احداث این جاده چهارخطه علاوه بر ارتقا سطح ایمنی، شاهد کاهش 30 کیلومتری مسیر اهواز به سمت مسجد سلیمان خواهیم بود.
کد خبر: ۶۴۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 15 August 2018

عباس پورسلان اظهار کرد: جاده میانبر مسجد سلیمان با مشکلات فراوانی در زمینه های مختلف از جمله مسایل زیست محیطی مواجه بود..

وی افزود: در این زمینه به منظور رفاه هم استانی های عزیز تلاش ها و هماهنگی های فراوانی انجام گرفت تا امروز شاهد کلنگ زنی جاده میانبر مسجد سلیمان باشیم..

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: طول کل جاده میانبر مسجدسلیمان 30 کیلومتر است و در قطعه اول کار در 11 کیلومتر ابتدایی آن با اعتبار 38 میلیارد تومان انجام می شود.

پورسلان ادامه داد: طول مسیر از مسجد سلیمان به سمت آبگنجی 22 کیلومتر است و در منطقه آبگنجی قرار است یک تقاطع غیر همسطح که یک سمت آن به طرف شوشتر می رود احداث شود.

وی ادامه داد: همچنین طول مسیر از آبگنجی به سمت نفت سفید نیز 8 کیلومتر است که مجموعا 30 کیلومتر جاده چهار خطه جدید در این محور احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با احداث این جاده چهارخطه علاوه بر ارتقای سطح ایمنی، شاهد کاهش 30 کیلومتری مسیر اهواز به سمت مسجد سلیمان خواهیم بود..

پورسلان عنوان کرد: طول مسیر فعلی اهواز به سمت مسجدسلیمان 125 کیلومتر است که با احداث جاده میانبر مد نظر، طول این مسیر به 95 کیومتر و زمان سفر نیز به حدود 55 دقیقه کاهش پیدا می کند.

وی خاطر نشان کرد: احداث این جاده علاوه بر کاهش سوانح جاده ای و افزایش ارتقا ایمنی تردد، رونق اقتصادی این مناطق را نیز به دنبال دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار