بختیار:
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس را فردی محافظه‌کار دانست و گفت: واقعاً برای انجام هرکاری در مجلس با سختی‌ها و گرفتاری‌های خیلی زیادی روبرو هستیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم در اجلاسیه سوم به هر شکلی که هست لاریجانی را از ریاست مجلس برداریم.
کد خبر: ۶۴۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 14 August 2018

 به گزارش تابناک اصفهان در گلپایگان علی بختیار در دیدار با اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران از جهت بیمه، حقوق دریافتی و معیشت دچار مشکلاتی هستند که  بارها و بارها این موضوع را در مجلس تذکر داده و پیگیری کرده‌ایم و باید مشکل اهالی رسانه را حل کنیم.

وی خطاب به خبرنگاران  ادامه داد: می‌دانم با چه سختی  و مشقت‌هایی خبر تهیه و تحلیل می‌کنید. هنوز مسئولان ما انتقادپذیر نشده‌اند و انتقادپذیری در بین مسئولان نهادینه نشده است. همه ما خوشمان می‌آید که رسانه‌ها برای ما بنویسند، خوب هم بنویسند، گل و بلبل بنویسند، چیزی بنویسند که ما خوشمان بیاید.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم که مقصر به هم ریختگی اقتصاد کشور و به هم ریختگی بازار سکه و ارز ، دولت و مجلس هستند. مجلس حتماً در این به هم ریختگی نقش داشت و نقش کمیسیون های تخصصی در این زمینه بارزتر است.

بختیار با بیان اینکه یکی از وظایف بسیار مهم مجلس نظارت همه جانبه بر همه ارکان کشور است افزود: معتقدم مجلس چند دوره اخیر، دور ه به دوره تضعیف شده است، امروز درباره خیلی از مسائل کشور از جمله سیاست خارجی نمی‌توانیم در مجلس تصمیم بگیریم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه سکان کار در اختیار نمایندگان نیست و در اختیار رئیس مجلس است، اضافه کرد:رئیس مجلس انرژی را از همه ما گرفته و واقعاً برای انجام هر کاری در مجلس  با سختی‌ها و گرفتاری‌های خیلی زیادی روبرو هستیم؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم در اجلاسیه سوم به هر شکلی که هست لاریجانی را از ریاست مجلس برداریم و کسی را آن بالا بگذاریم که خودش را در حد بقیه نمایندگان بداند و بگذارد نمایندگان کار کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس را فردی محافظه‌کار دانست و خاطرنشان کرد: در همه پارلمان‌ها رئیس پارلمان با بقیه نمایندگان هیچ تفاوتی نمی‌کند غیر از اینکه رئیس پارلمان اسپیکر مجلس و فقط سخنگو است وگرنه همان کاری را که یک نماینده می‌تواند انجام دهد رئیس مجلس هم انجام می هد.  هرکدام از نمایندگان پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند کار کنند که اگر اجازه تحرک به این نمایندگان داده شود واقعاً کشور آباد می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار