استاندار اصفهان گفت: تمایل به برخورد در فروشگاه های عادی برای کالاهای احتکاری را نداریم زیرا امنیت شغلی اصناف به هم می ریزد اما در مبادی و انبارهای اصلی باید نظارت انجام شود.
کد خبر: ۶۴۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 13 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر دوشنبه در مراسم کشفیات عملیات مرصاد ۱۰ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال در جهت توسعه تولید کالاهای داخلی و توسعه بازار برای آنها در بخش های مختلف کار شده است و در شورای گفتگو بحث های زیادی در این ارتباط از نظر افزایش کیفیت و قیمت انجام شد تا کالاهای داخلی جایگزین خارجی شود.

وی افزود: مبارزه جدی نیروی انتظامی در راستای تدابیر شورای تامین در جهت انجام عملیاتم مختلف و متداوم وجود داشته است و به تازگی عملیات مرصاد ۱۰ در این ارتباط انجام شد.

استاندار اصفهان بیان داشت: با توجه به نوسانات قیمت ارز و کالا در کشور مبارزه جدی با احتکارگران انجام می شود تا حق مردم بر اساس غفلت دولت یا نیروی انتظامی از میان نرود.

وی ادامه داد: با این هوشیاری از ابتدای سال در ارتباط با مواد مخدر پلیس با دستگیری قاچاقچیان حرفه ای توانست ۱۵ تن انواع مواد مخدر را کشف کند که ۴۵ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه پلیس و دیگر دستگاه ها برخورد جدی و قاطع در زمینه کشفیات قاچاق کالا و مواد مخدر دارند، بیان داشت: با احتکار مواد مورد نیاز مردم برخورد جدی انجام می شود و ستاد تعزیرات و نیروی انتظامی عملکرد خوبی در این زمینه داشتند.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا بیشتر به قیمت و انگیزه های کسب سود بستگی دارد اما خوشبختانه با تمهید دولت و تعیین قیمت دلار در بازار ثانوی ورود کالای قاچاق دیگر صرفه اقتصادی ندارد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: در راستای احقاق حق مردم و اینکه کالاها با قیمت مناسب در اختیار آنها باشد جدی برخورد می کنیم و محتکران در شرایط جنگ اقتصادی به حمایت از تحریم کنندگان خارجی و دشمنان نظام برنخیزند و به صف مردم بپیوندند.

وی افزود: یادآوری می کنیم تمایل به برخورد در فروشگاه های عادی برای کالاهای احتکاری را نداریم چراکه امنیت شغلی اصناف به هم می ریزد و تنها باید در مبادی و انبارهای اصلی توسط تعزیرات و نیروی انتظامی شناسایی انجام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار