عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ماموریت کمیسیون متبوعش برای پیگیری افزایش حقوق کارمندان دولت به ویژه معلمان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 13 August 2018

به گزارش تابناک : محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر بحث عدم اعمال درست و کامل قانون در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت به ویژه معلمان مطرح  است.

وی افزود: ما به این موضوع نگاه می‌کنیم و این مسئله به صورت جدی در حال پیگیری است،‌ البته از آنجایی که دیوان محاسبات افزایشی که در سال 94 به عنوان سختی کار تخصیص دادند اکنون کاهش داده و سه ماه را هم یک جا کم کردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد:‌ این افزایش حقوق معلمان هم در مقابل آن کاهش بسیار ناچیز است و معلمان اذعان می‌کنند نه تنها به حقوق ما اضافه نشده بلکه حقوقمان کمتر هم شده است.

ابطحی در ادامه یادآور شد: لذا ما در حال بررسی این موضوع هستیم و کمیسیون آموزش مامور پیگیری شده است؛‌ اخیرا هم مسئولان مربوطه در کمیسیون آموزش برای این مسئله  حضور یافتند تا این موضوع با جدیت ارزیابی شده و به نتیجه برسیم.

وی عنوان کرد: به هر حال کاری می‌کنیم که هم معلمان افزایش حقوق پیدا کنند و هم رضایتمندی ایجاد شود،‌ تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این دغدغه برطرف شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: ما طرحی در این زمینه هم ارائه کرده بودیم که به تصویب رسید اما متاسفانه اجرایی نشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار