تابناک چهارمحال وبختیاری- جاده سخت گذر عشایری، روستایی و گردشگری چهارطاق بخش مشایخ کیار به منطقه وستگان گندمان بروجن با 200 میلیارد ریال اعتبار تکمیل و آماده بهره برداری شد.
کد خبر: ۶۴۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 12 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- بخشدار ناغان شهرستان کیار گفت: برای اجرای این جاده روستایی، عشایری بیش از پنج نقطه حادثه خیز حذف و ایمن سازی جاده در برابر ریزش کوه به طول 24 کیلومتر انجام شده است.
جانعلی ابراهیمی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: با بازگشایی این جاده امکان تردد ایمن به منطقه گردشگری 'سبزکوه' ،'چهراز'و تفرجگاه مطرح 'دوپلان' فراهم شد.
وی همچنین از اختصاص و جذب اعتبار دولتی 150 میلیارد ریالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه عشایری و گردشگری محروم مشایخ خبر داد و تاکید کرد: با این میزان اعتبار تحول عظیمی درعمران، آبادانی و بهسازی منطقه مشایخ کیار در دولت دوازدهم ایجاد شده است.
ابراهیمی، جابه جایی و مقاوم سازی روستاهای 'رحیم آباد' و' سرتنگ محمود' را از دیگر اقدامات رفاهی دولت تدبیر و امید در بخش محروم ناغان شهرستان کیار عنوان کرد.
منطقه روستایی وعشایرنشین مشایخ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار با بیش از 13 هزار نفر جمعیت در 75 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار