نایب رئیس امور بانوان هیئت ورزش‌های روستایی اصفهان گفت:‌ جشنواره «دا» در نطنز و دهمین دوره المپیاد ورزش روستائیان استان اصفهان در شهرستان خمینی شهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 12 August 2018

به گزارش تابناک : مهری السادات امین جواهری اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» روز دوشنبه ۲۲ مردادماه به مناسبت ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) در شهرستان نطنز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» هر ساله به دلیل احترام به مقام والای مادر برگزار می شود و به همین دلیل این جشنواره «دا» نام گرفته است.

نائب رئیس امور بانوان هیأت ورزش روستایی اصفهان با اشاره به حضور ۱۰ تیم از شهرستان های مختلف در این مسابقه گفت: از شهرستان های کاشان، اردستان، آران بیدگل،‌ اصفهان، تیران، شاهین شهر، نجف آباد، خوانسار، مبارکه و نطنز در سه رده سنی مادر بزرگ، مادر و دختر در مسابقه شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: مسابقات در دو بخش پخت غذا و نان محلی و مسابقات ورزشی اجرا می شود که در بخش اول هر سه عضو شرکت دارند و در دو بخش دیگر مادر و دختر شرکت می کنند.

خمینی شهر میزبان دهمین دوره المپیاد ورزش روستائیان استان اصفهان

امین جواهری با اشاره به دیگر برنامه های هیئت گفت: ما هر ساله المپیاد فرهنگی ورزشی داریم که در چند رشته مسابقات بین خانم و آقایان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: خانم ها در رشته های هفت سنگ مهارتی، لی لی مرحله ای، یک دو قل، طناب کشی و پیاده روی در سنین ۱۸ تا ۳۰ سال از تمامی شهرستان های استان اصفهان با یکدیگر رقابت می کنند.

نائب رئیس امور بانوان هیأت ورزش روستایی اصفهان در پایان گفت: روز پنجشنبه هفته جاری در چشمه لادر خمینی شهر این المپیاد را افتتاح می کنیم و از روز جمعه مسابقات آغاز شده و از نفرات اول تا سوم تقدیر می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار