رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس با اشاره به برگزاری المپیاد دانشجویی ورزشی در شیراز گفت:در مدت اجرای این المپیاد ورزشی یک هزار و ۴۱۰ دانشجو مصدوم شدند.
کد خبر: ۶۴۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 11 August 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: کاوه باشتی ظهر امروز در نشست خبری به ارائه خدمات این هیئت در المپیاد دانشجویی ورزشی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجایی که تمامی اقدامات و مصدومیت‌های این دوره به صورت تخصصی ثبت شده تا دو ماه آینده مهم‌ترین دلایل این تعداد مصدومیت اعلام و در نشریات تخصصی چاپ می‌شود تا مصدومیت‌های ورزشیکاهش یابد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات کشوری برای نخستین مرتبه در شیراز برگزار شد افزود: در این المپیاد با حضور شبانه‌روزی پزشکان 1500 ساعت خدمات پزشکی به دانشجویان ارائه شد که بیشترین آسیب‌ها در رشته‌های رزمی گزارش شده است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس گفت: 63 مورد ارجاع به بیمارستان و 660 مورد اقدام در محل مسابقه برای بانوان و در بخش آقایان نیز 68 مورد اعزام به بیمارستان و 750 مورد نیز در محل مسابقه درمان شدند.

باشتی با بیان اینکه تمامی مصدومین به طور کامل و رایگان درمان شدند و به استان‌های خود بازگشتند، افزود: جایگاه هیئت پزشکی ورزشی فارس در حدی است که ورزشکاران ملی کشورهای حوزه خلیج فارس برای درمان به شیراز رنج سفر را تحمل می‌کنند و از خدمات تخصصی این شهر برخوردار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار