سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان خبر داد:
سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: در دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با مدیر کل راه و شهرسازی استان مالکیت اماکن مذهبی استان اصفهان تعیین تکلیف شد.
کد خبر: ۶۴۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 08 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سعید بکرانی اظهار داشت: صبح روز سه شنبه ۱۶ مرداد ماه نشست مشترک مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با مدیر کل راه و شهرسازی استان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این نشست با محوریت اجرای تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خیریه با وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تعیین تکلیف مالکیت اماکن مذهبی که در املاک مسکن و شهرسازی قرار دارد برگزار شد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همچنین در این نشست موضوع مساجدی که توسط اداره راه و شهرسازی در مجموعه های مسکن مهر سراسر استان ساخته شده و یا در آینده باید ساخته شود تعیین تکلیف شد.

سعید بکرانی گفت: در این جلسه بر اختصاص زمین توسط اداره راه و شهرسازی جهت ساخت اماکن مذهبی در شهرها و روستاها نیز تاکید و بیش از ۸۰ درصد از زمین هایی مصلی ها در سراسر استان نیز تعیین تکلیف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار