اعلام رده‌بندی جهانی تکواندو، معرفی پرچم‌دار ایران و بازگشت مهاجم پاریسن‌ژرمن به تمرینات از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۴۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 08 August 2018

به گزارش تابناک : در روز 16 مرداد‌ماه علاوه بر این‌که رده‌بندی جهانی تکواندو اعلام شد، اسامی ملی‌پوشان اسکیت نیز منتشر شد؛ همچنین پرچم‌دار جدید کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا معرفی شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ با تأیید کادر فنی علی شجاعی، رضا لسانی، لعیا عربی، رومینا سالک، ترانه احمدی و مژده یاوری 6 اسکیت‌باز اصفهانی به همراه 2 بازیکن از مازندران و همدان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکیت فیری استایل برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت شدند، این اردو از 17 مرداد در مجموعه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

✅ فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ برترین‌های گرنداِسلم را با محاسبه امتیازات کسب شده در رقابت‌های کسب سهمیه و سری مسابقات انفرادی اعلام کرد و بر این اساس سجاد مردانی در وزن به اضافه 80کیلوگرم با 270 امتیاز در رده سوم تکواندو‌کاران این وزن قرار گرفت؛ در گروه بانوان هم ناهید کیانی در وزن منهای 49کیلوگرم با 194 امتیاز جایگاه ششم جهانی این وزن را به خود اختصاص داد.

✅ مشکل محسن مسلمان حل شد و وی برای همراهی تیم فوتبال ذوب‌آهن مشکل خاصی نخواهد داشت و در همین راستا سازمان لیگ بیانیه‌ای صادر خواهد کرد؛ وی یک مشکل مالی با باشگاه پرسپولیس داشته است که چندین بار به کمیته اخلاق فراخوانده شده بود، اما به دلیل عدم حضور وی در این کمیته، این بار به‌ صورت جدی‌تری به این کمیته احضار شد.

✅ مهسا صادقی و مرجان سلحشوری از اصفهان در تیم ملی تکواندو پومسه برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا قرار گرفته‌اند، مرجان تاجی رستم‌آبادی اما به دلیل مصدومیت این رقابت‌ها را از دست داد.

✅ تیراندازی با کمان اصفهان در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2 سهمیه دارد، در رشته ریکرو آقایان امین پیر‌علی و در رشته کامپوند بانوان مینو عابدی جزو نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا هستند.

✅ با موافقت کمیته مسابقات فدراسیون ورزش‌های رزمی، گروه سایوکان رقابت قهرمانی کشور آقایان خود را 18 و 19 مرداد در استایل‌های سِمی کنتاکت و لوکیک و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با مسؤولیت سید‌رضا هاشمی و نظارت رئیس هیات رزمی استان برگزار می‌گردد؛ این رقابت‌ها به میزبانی سالن ورزشی میثاق شهرستان پیربکران برگزار خواهد شد.

 مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ در ادامه رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا تیم ملی کشورمان که دو بازی خود را با برد پشت سر گذاشته بود، دیروز مقابل ژاپن، فینالیست دوره قبل قرار گرفت.

ملی‌پوشان کشورمان که در فینال قبل چشم بادامی‌ها را شکست داده و قهرمان شده بودند، در بازی دیروز نیز حریف خود را 71 بر 64 از پیش رو برداشتند و مقتدرانه و با سر‌گروهی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

✅ هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به طور رسمی از 27 مرداد آغاز می‌شود، با ثبت‌نام نهایی کاروان ایران در این دوره از مسابقات، قرار است 378 ورزشکار در این بازی‌ها حضور پیدا کنند.

بر اساس تصمیم گرفته شده، الهه احمدی بانوی تیراندازی کشورمان و قهرمان آسیا و جهان پرچم‌دار این دوره از بازی‌ها خواهد بود.

✅برنامه کامل دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اعلام شده که مس سونگون ایران امروز و از ساعت 11:30 به مصاف نماینده قرقیزستان می‌رود.

✅ ترکیب نهایی تیم‌های مردان و بانوان صخره نوردی برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ اعلام شد که تیم صخره‌نوردی ایران با 8 نماینده راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا در رشته‌های کمباین(ترکیبی)، سرعت انفرادی و تیمی خواهد شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ روزنامه مارکا اسپانیا خبر داد که متئو کواچیچ، هافبک تیم ملی کرواسی و عضو باشگاه رئال مادرید به صورت قرضی راهی چلسی انگلیس می‌شود.

این خبر در حالی است که پیش از این کواچیچ چندین بار تلاش کرده بود تا مسؤولان باشگاه رئال را راضی به جدایی‌اش کند اما مادریدی‌ها با این درخواست هافبک کروات مخالفت کرده بودند.

✅ پس از حضور رونالدو در باشگاه یوونتوس ستاره‌هایی که به راحتی پیراهن یووه را از تن به در کردند، خواهان بازگشت به جمع بازیکنان بیانکونری شدند.

حکایت بونوچی که در عین غرور بانوی پیر را ترک کرد بیشتر در افکار عمومی و ذهن هواداران یووه باقی ماند تا این که وی در ابتدای فصل و با حضور رونالدو در یوونتوس خود را به هر دری زد تا دوباره پیراهن بیانکونری را به تن کند؛ این اتفاق پس از هفته‌ها بحث و کش و قوس با معاوضه لئوناردو با هیگواین و کالدارا به حقیقت پیوست تا رسانه‌ها به شکل‌های مختلف به  سرافکندگی و سرشکستگی بونوچی بپردازند.

✅ کیلیان امباپه از روز گذشته در تمرینات پاریسی‌ها حضور یافت، وی که 3 هفته قبل با تیم ملی فوتبال کشورش فاتح جام جهانی 2018 شد، از روز گذشته تمرینات آماده‌سازی را در تیم باشگاهی از سر گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار