رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به استقرار ۸۰ مطب در هتل حجاج ایرانی گفت: یک بیمارستان و ۵ درمانگاه به صورت شبانه روزی خدمات تخصصی و عمومی را به زائران ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 08 August 2018

به گزارش تابناک : سیدعلی مرعشی در ارتباط با وضعیت بیمارستان‌های مرکز جمعیت هلال‌احمر در عربستان جهت خدمت‌رسانی به حجاج اظهار داشت: بیمارستان هلال‌احمر در مکه با ظرفیت ۶۵ تخت بیمارستانی از شروع ورود زائران به مکه فعال شده و دارای یک CCU و بخش زنان و مردان و به صورت مجزا است.

وی با اشاره به اینکه اورژانس زنان و مردان و سایر رشته‌های فوق تخصصی نظیر قلب‌، ارتوپدی، اورولوژی، زنان و زایمان و دندان‌پزشکی در این بیمارستان فعال است، افزود: بخش اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی‌، داروخانه و آزمایشگاه نیز در موسم حج به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: علاوه بر این بیمارستان نیز ۵ درمانگاه به صورت شبانه‌روزی خدمات تخصصی و عمومی به زائران ارائه می‌کنند و ۸۰ مطب نیز به صورت ۸ ساعته که ۴ ساعت آن صبح و ۴ ساعت بعدازظهر است در محل اسکان زائران و در همه هتل‌ها در نظر گفته شده است.

مرعشی خاطرنشان کرد: حجاج به ویژه زنان می‌توانند خدمات و سوالات پزشکی خود را از طریق ارتباط تلفنی با متخصص مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار