تیم ۸۰ نفره مدرسان زبان فارسی که از کشورهای بنگلادش، ارمنستان، ترکیه، کشورهای عرب زبان و اروپایی برای دیدن جاذبه‌های تاریخی و معرفی آن به مردم کشور خود به ایران سفرکرده‌اند، تا فردا میهمان شهر اصفهان خواهند بود.
کد خبر: ۶۴۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 07 August 2018

به گزارش تابناک : علیرضا مساح رییس اداره توسعه گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهارکرد: یکی از روش‌هایی که می‌توان جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی کشور را معرفی کرد، توسعه زبان فارسی است، از این رو بنیاد سعدی که وظیفه آموزش زبان فارسی به مردم سایر کشورها را بر عهده دارد، مدرسان زبان فارسی در سایر کشورها از جمله بنگلادش، ارمنستان، ترکیه، کشورهای عرب زبان و اروپایی را به کشور دعوت کرده است.

وی افزود: این تیم ۸۰ نفره برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ شهر اصفهان و دیدن زیبایی‌های پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به اصفهان سفر می‌کنند از این رو شهرداری در تلاش است تا این گروه ۸۰ نفره که به عنوان سفیران فرهنگی این شهر در میان مردم کشور خودشان هستند را بیشتر با قابلیت‌های جهان‌شهر اصفهان آشنا کنیم.

رییس اداره توسعه گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: این سفیران فرهنگی در سفر به اصفهان به شکل کارگاهی به دل فرهنگ و تمدن اصفهان می‌روند تا جاذبه‌های تاریخی اصفهان برایشان بیشتر و بهتر ملموس باشد.

مساح تاکید کرد: معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های گردشگری شهر اصفهان اقدامی ارزنده برای رونق صنعت پاک گردشگری خواهد بود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار