مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان:
مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به ظرفیت 33 میلیون تنی تولید فولاد در کشور گفت: ظرفیت تولید فولاد در ذوب‌آهن اصفهان به نسبت سال‌های گذشته 60 برابر شده است.
کد خبر: ۶۴۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 07 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان : علیرضا امیری ظهر امروز در همایش روز گرامیداشت خبرنگاران در شهرستان لنجان اظهار کرد: برخی اوقات شاهد آن هستیم که نسبت به بازگویی دستاوردهای انقلاب بی‌انصافی صورت می‌گیرد.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی بود، یادآور شد: بسیاری از ادیان دنیا به‌ صراحت اذعان کرده‌اند که انقلاب اسلامی ایران، دین را احیا کرد.

مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد: در شرایط فعلی خیلی از سران ادیان دنیا برای رهایی از مشکلات خودشان به دنبال دین جدیدی هستند و جالب است بدانیم که بسیاری از این افراد به دین اسلام گرایش پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به ظرفیت 33 میلیون تنی تولید فولاد در کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید فولاد در مجموعه ذوب‌آهن اصفهان به نسبت سال‌های گذشته 60 برابر شده است که این موضوع یک دستاورد بزرگ برای ملت سرافراز ایران به‌ حساب می‌آید.

امیری با توجه به گسترش صنعت فولاد در کشورمان یادآور شد: زمانی مجموعه ذوب‌آهن اصفهان بیش از 30 هزار بازدیدکننده را در خود شاهد بود که این آمار امروزه به سه هزار نفر رسیده است و نتیجه این حجم بازدید از این مجموعه صنعتی رشد فزاینده صنعت فولاد در جای‌جای کشورمان است.

وی با بیان این‌که بسیاری از مدیران صنعت فولاد در جای‌جای کشورمان از خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان هستند، افزود: در کنار تربیت مدیران توانمند، توجه به مسائل زیست‌محیطی یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه صنعتی ذوب‌آهن اصفهان بوده و خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار