رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: دستیابی به حساب بانکی و برداشت وجه تنها به وسیله اسکن توسط دستگاه پوز یا اسکیمر و با اسکن از روی لباس امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۶۴۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 07 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان سرهنگ سید مصطفی مرتضوی ، با توجه به پخش فیلم‌هایی در فضای مجازی مبنی بر اسکن کارت بانکی از روی لباس و برداشت وجه از حساب بانکی افراد اظهار داشت: این امر صحت ندارد، به طور کلی بدون دسترسی به رمز عابر بانک، دسترسی به حساب افراد توسط دستگاه‌های پوز یا اسکیمر امکان پذیر نیست.

دسترسی غیرمجاز به حساب بانکی تنها با ارائه رمز امکان دارد

وی افزود: دسترسی به حساب‌ بانکی افراد از طریق دستگاه‌های پوز تنها در صورتی امکان پذیر است که فرد به جای وارد کردن رمز در یک دستگاه پوز قابل رویت، رمز خود را در اختیار فرد خلافکار در قالب فروشنده کالا قرار دهد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ابراز داشت: در این گونه مواقع فرد خلافکار به جای دستگاه پوز، کارت بانکی فرد را در دستگاه اسکیمر می‌کشد و بدین ترتیب اطلاعات کارت توسط این دستگاه تصویربرداری شده و فرد خلافکار با دراختیار گرفتن رمز می‌تواند تمام وجه موجود در کارت را به حساب دیگری منتقل کند.

اسکن کارت بانکی مطابق فیلم پخش شده در فضای مجازی امکان ندارد

وی اضافه کرد: اینکه مطابق فیلم خارجی پخش شده در فضای مجازی، دستگاه اسکیمر تنها با اسکن کارت از روی جیب لباس فرد و بدون دریافت رمز بتواند از حساب شخص برداشت کند امکان پذیر نیست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار