یک مقام مسئول از خرید توافقی برنج با نرخ های مصوب در دو استان گیلان و مازندران همانند سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 07 August 2018

به گزارش تابناک : مومن نیافر مدیر کل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از اجرای خرید توافقی برنج در سال 97 خبر داد و گفت:  با توجه به آنکه برداشت برنج به تازگی در استان های گیلان و مازندران آغاز شده است، همواره این آمادگی را داریم که برای حمایت از تولید داخل، طبق دستورالعمل هایی که تهیه شده است از برنج کاران دو استان گیلان و مازندران به صورت توافقی برنج خریداری  کنیم.

 

وی افزود: هم اکنون 4 مرکز خرید در استان گیلان و همچنین 4 مرکز خرید در مازندران در حال خرید توافقی برنج از کشاورزان هستند که در صورت استقبال تعداد مراکز خرید نیز افزایش خواهد یافت.

نیافر با بیان اینکه امسال همانند سال گذشته خرید برنج تولید داخل از کشاورزان استان های گیلان و مازندران را در دستور کار خود داده ایم، گفت: براین اساس ارقام شیرودی،ندا و نعمت و طارم محلی از برنج کاران استان مازندران و برنج صدری هاشمی در استان گیلان با نرخ مصوب خریداری می شود.

مدیرکل خرید بازرگانی دولتی در پایان نرخ مصوب هر کیلو برنج شیرودی با 8 درصد شکستگی را 5 هزار و 886،ندا و نعمت 5 هزار و 238، صدری هاشمی و طارم محلی را 9 هزار و 828 تومان اعلام کرد.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار