تیم والیبال خاتم اردکان عصر امروز در فینال جام باشگاه ‎‎ های آسیا با شکست نماینده قزاقستان، سیزدهمین مدال طلای ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیایی را برای کشورمان به ارمغان آورد.
کد خبر: ۶۴۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 07 August 2018

 تیم والیبال خاتم اردکان نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاههای آسیا که به میزبانی کشور مینمار برگزار شد، در دیدار پایانی این رقابت‏‏ها به تیم «آتروی قزاقستان» رفت و توانست با پیروزی در سه ست پیاپی بر قله والیبال جام باشگاه ‎ های آسیا قرار گیرد.

نماینده کشورمان در این بازی حریف خود را با نتایج ٢٩ بر ٢٧، ٢۵ بر ٢٣ و ٢۵ بر ٢٢ مغلوب کرد و مدال طلای آسیا را بر گردن انداخت.

«محسن ملت» مدیرعامل والیبال خاتم اردکان در گفت ‎‎ و ‎‎ گو با خبرنگار ایسنا در مورد این موفقیت تیمش، گفت: بعد از درخشش بازیکنانمان در مرحله گروهی رقابت‌های والیبال آسیا و سپس شکست دو نماینده تایلند و ویتنام در مرحله حذفی، تیم خاتم در دیداری حساس به مصاف آتروی قزاقستان رفت و در پایان با شایستگی این تیم را نیز از پیش روی خود برداشت.

وی افزود: امروز با کسب این قهرمانی نشان دادیم که خاتم اردکان به عنوان یک تیم شهرستانی به طور اتفاقی عنوان دومی لیگ برتر و نمایندگی ایران در این رقابت‎‎ها را به دست نیاورده بود و برای این روزهای بزرگ نیز برنامه داشته است.

ملت گفت: بازیکنانمان با جسارت و یک دلی، قدرت والیبال ایران را به رخ حریفان خود در آسیا کشاندند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار