رئیس هیئت هندبال استان اصفهان از راه یافتن 5 ملی‌پوش اصفهانی به تیم ملی هندبال در مسابقات آسیایی جاکارتا خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 06 August 2018

به گزارش تابناک : سید حسن افتخاری اسامی ملی‌پوشان شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی جاکارتا را نام برد و گفت:میلاد مسائلی،جلال کیانی،امین کاظمی، علی موسویانومحسن باباصفری اسامی 5 شرکت‌کننده اصفهان در تیم ملی هندبال هستند.

وی افزود: سجاد و الله کرم استکی هم به دلیل شرکت در باشگاه رومانی و پیش رو داشتن مسابقات نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان در مورد آمادگی این افراد برای شرکت در مسابقات آسیایی عنوان کرد: تیم ملی با به‌کارگیری سابقه مربیگری در تیم‌های سطح بالای باشگاهی اروپا، مدت سه ماه است که مسئولیت تیم ملی و تمرینات را به عهده گرفته است.

وی با اشاره به دیدار تدارکاتی برگزار شده در قطر افزود: بازیکنان ملی‌پوش آمادگی لازم را برای بازی‌های آسیایی پیدا کرده اند.

افتخاری با بیان اینکه این هیئت سابقه‌ی 5 دهه فعالیت را دارد، اظهار کرد: هیئت هندبال تعامل خوبی با سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و آموزش و پرورش داشته است که عاملی در پیشبرد بهتردر برگزاری مسابقات و تشویق تیم‌ها دارد.

رئیس هیئت هندبال با اشاره به مسابقات برگزار شده از ابتدای امسال تاکنون و وضعیت هیئت بیان داشت: دو تیم لیگ برتری در بانوان و آقایان و در حال آمادگی هستند و لیگ بانوان از شهریورماه آغاز می‌شود.

وی افزود: در بخش بانوان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن دو تیمی هستند که از اصفهان در لیگ برتر شرکت می‌کنند که توفیقات خوبی داشتند.

افتخاری به دوتیم لیگ برتر دربخش آقایان اشاره کرد و گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و نجف‌آباد دو تیم شرکت‌کننده هستند که در حال انجام تمرینات و آمادگی هستند.

رئیس هیئت هندبال با تشریح رده‌های سنی بازی‌کننده در هندبال عنوان کرد: مقاطع سنی از مینی‌هندبال خردسالان تا نونهالان و نوجوانان و جوانان بانوان و آقایان فعال هستیم.

وی با اشاره به نام 4 بازیکن ملی‌پوش هندبال ساحلی اظهار کرد: میلاد حمیدی‌فر،میلاد نجف‌پور، امیر‌حسین سالمی، رسول دهقانی با شرکت در مسابقات جهانی به مقام هشتم جهان دست یافتند.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان در پایان با اشاره به عملکرد خوب هندبال اصفهان در بخش توسعه  خاطر‌نشان کرد:هیئت هندبال اصفهان برای در سال گذشته،برای چندمین سال پیاپی بین 31هیئت استان‌های کشور،رتبه اول و بین بیش از 40 هیئت رشته‌های مختلف در استان برتر است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار