رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به آخرین تصمیم‌ها درباره پروژه آزادراه غرب اصفهان، گفت: طرح ابتدایی آزادراه غرب اصفهان با توجه به عبور از پل کلیشاد نه تنها مشکل گشا نبود بلکه مشکلات را افزایش می‌داد و بار ترافیک را بیشتر می‌کرد.
کد خبر: ۶۴۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 06 August 2018

به گزارش تابناک : پروژه آزادراه نجف‌آباد به اصفهان به طول نزدیک به 30 کیلومتر می‌تواند بخش عمده‌ای از ترافیک غرب استان را در کمترین زمان ممکن به حلقه ترافیکی شهر اصفهان منتقل کند.

 براساس طراحی‌های اولیه این آزادراه از نجف‌آباد شروع و با عبور از نقاطی مانند پل‌های کلیشاد و فلاورجان به سپاهان شهر و رینگ ترافیکی شرق اصفهان منتهی می‌شود.

اما طرح مباحثی از جمله عدم ایجاد خروجی این آزادراه در فلاورجان سبب شد تا مسایلی از جمله مخالفت با اجرای این پروژه مطرح شود که نماینده فلاورجان در این زمینه پاسخ می‌دهد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره تصمیم‌گیری برای ادامه روند آزادراه غرب اصفهان اظهار داشت: در ارتباط با آزادراه غرب بیش از 15 سال است که این طرح آغاز شده و بخشی از این بزرگراه از گذشته در فلاورجان بوده، در طرح اولیه قرار بود بزرگراه از سپاهان‌شهر آغاز شود و به سمت فلاورجان برود و قسمتی از آن در شهر ابریشم و قسمتی از آن در شهر کلیشاد باشد و به پل کلیشاد منتهی شود تا بار ترافیک پل کلیشاد به اتوبان ذوب‌آهن بیاید.

وی افزود: این طرح نه تنها مشکل گشا نبود بلکه مشکلات را افزایش می‌داد و بار ترافیک را بیشتر می‌کرد، هر روز در اتوبان ذوب‌آهن تصادف داریم که منجر به فوت و خسارت‌های مالی می‌شود و اگر این بار ترافیکی به آن جا می‌آمد بزرگراه قفل می‌شد و مشکل ایجاد می‌کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطرنشان کرد: با پیشنهاد ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی قرار شد سرمایه گذار بخش خصوصی این آزادراه را تا بزرگراه اصفهان- کاشان ادامه دهد و این آزادراه حدودا 27 تا 30 کیلومتر است که بیش از 23 کیلومتر آن در فلاورجان بوده، 23 کیلومتر تا پل کلیشاد آزادسازی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: قرار بر این بود تا غرب اصفهان بزرگراه باشد تا به روستاها و شهرها دسترسی داشته باشد، اما اعلام کردند آزادراه است که این مسئله محدودیت‌هایی اعلام می‌کرد و با توجه به اینکه شهرستان ما با اتوبان ذوب‌آهن 2 قسمت شده که ما گفتیم اگر قرار است آزادراه باشد و برای شهرستان ما نتیجه‌ای نداشته باشد مخالف هستیم.

حجت الاسلام موسوی لارگانی بیان کرد: قرار شد مشاوران طرح و دفتر مهندسی فرمانداری‌ها در 15 روز آینده جلسه جمع‌بندی داشته باشند که 3 ورود و خروج برای شهرستان فلاورجان در نظر بگیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار