مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه در نظر داریم ایجاد سایت ـ. موزه را تا پایان سال به اتمام برسانیم، گفت: با تحویل پروژه از سوی میراث فرهنگی شهرداری با سرعت عمل وارد کار اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۶۳۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 06 August 2018
مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه در نظر داریم ایجاد سایت ـ. موزه را تا پایان سال به اتمام برسانیم، گفت: با تحویل پروژه از سوی میراث فرهنگی شهرداری با سرعت عمل وارد کار اجرایی می‌شود.

به گزارش فارس، امیر فتحیان‌نسب با اشاره به آغاز به کار ایجاد سایت ـ. موزه در پیاده‌راه میدان امام (ره)، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به حساسیت محل به لحاظ احتمال وجود آثار تاریخی، کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی در این منطقه در حال انجام کار است.

وی با بیان اینکه پس از اتمام کار میراث فرهنگی شهرداری کار اجرایی را آغاز خواهد کرد، گفت: تا حد فونداسیون سایت ـ. موزه با اداره میراث فرهنگی است چراکه احتمال برخورد با آثار تاریخی تا این مرحله وجود دارد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان بیان کرد: با تحویل کار از سوی میراث فرهنگی به شهرداری ادامه کار طی مدت چهار تا پنج ماه انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در نظر داریم مراحل کار ایجاد سایت ـ. موزه را تا پایان سال به اتمام رسانده و این پروژه را به شهروندان تحویل دهیم، افزود: با تحویل پروژه از سوی میراث فرهنگی شهرداری با سرعت عمل وارد کار اجرایی می‌شود.

فتحیان‌نسب با بیان اینکه پروژه‌های عمده‌ای در شهرداری منطقه یک در حال انجام است، تصریح کرد: بهسازی پیاده‌راه بلوار ارم از جمله این پروژه‌هاست؛ یک مقطع این پروژه حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به آغاز بهسازی لاین مقابل در بلوار ارم طی چند روز آینده، ادامه داد: امیدواریم با تلاش عوامل اجرایی، این پروژه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان خاطرنشان کرد: پروژه خیابان آبرومند نیز با هدف اتصال بین طبیعت و شهر به عنوان پایلوت گردشگری در برنامه قرار دارد.

وی با اشاره به تبدیل شهر به کارگاه عمرانی به عنوان یک اتفاق خوب، یادآور شد: این اتفاق در منطقه یک شهرداری نیز رخ داده و شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی در این منطقه هستیم.

فتحیان‌نسب با بیان اینکه تمام پیاده‌راه‌های مشکل‌دار اصلی در منطقه یک در حال اصلاح و جدول‌گذاری است، اظهار کرد: در آسفالت‌ریزی سطح منطقه یک نیز رشد تقریباً دو برابری را نسبت به سال‌های گذشته داشته ایم.

وی تعریض خیابان‌ها را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک برشمرد و گفت: این اقدام در خیابان‌های سعیدیه بالا و پایین انجام شده و در تعدادی از مناطق دیگر نیز انجام خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان بیان کرد: با وجود تمام فشار‌های اقتصادی کار‌ها در شهر به ویژه در منطقه یک انجام می‌شود و امیدواریم تا پایان سال پروژه‌های خوبی را به مردم اهدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار