معاون کمیته امداد اصفهان:
تابناک: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: در روز عید سعید فطر مردم استان اصفهان ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات فطره و کفاره پرداخت کردند.
کد خبر: ۶۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 20 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، بهرام سوادکوهی با اشاره به زکات فطره جمع‌آوری شده استان اصفهان در روز عید سعید فطر اظهار داشت: در روز عید فطر امسال تعداد 668 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه مستقر شده بود که مبلغ بیش از 6 میلیارد و 900 میلیون ریال زکات فطره و کفاره جمع‌آوری شد که 226 میلیون ریال آن فطریه سادات بوده است.

وی با بیان اینکه فطریه عام 5 میلیارد و 860 میلیون ریال جمع‌آوری شده، افزود: کفاره غیر عمد 723 میلیون ریال و کفاره عمد 2 میلیون و 400 هزار ریال جمع‌آوری بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه جمع‌آوری زکات فطره امسال با محوریت مساجد و در 190 پایگاه برگزار شد، تصریح کرد: پایگاه‌ها علاوه بر مساجد در معابر، مصلا‌ها و سایر محل‌های برگزاری نماز عید فطر مستقر شده و آماده دریافت فطریه‌های مردم روزه‌دار بوده است.

وی بیان کرد: 27 میلیون و 218 هزار ریال از جمع کل 6 میلیارد و 940 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شده است.

سوادکوهی میزان زکات فطره و نیز کفاره روزه جمع‌آوری شده امسال نسبت به سال گذشته را با رشد 4 درصدی همراه دانست.

وی به جمع‌آوری مبلغ 100 میلیون ریال در روز عید سعید فطر برای کمک به مردم یمن خبر داد و گفت: در روز راهپیمایی قدس455 میلیون ریال برای کمک به فلسطین و 479 میلیون ریال برای کمک به مردم یمن جمع‌آوری شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
خوب . خیلی خیلی کم داده اند . بیجهت نیست که سیل امده پشت گوششان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
با توجه به فطریه 6000 هزار تومان حدود 120 هزار نفر فطریه داده اند. یعنی حدود 7 درصد جمعیت شهر اصفهان !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار