رییس انجمن عکاسان اصفهان گفت: در انجمن عکاسان اصفهان سعی شده که تمرکز صرفا بر روی عکاسی نباشد و این هنر را هر بار با ترکیب یکی از هنرهای دیگر پیش برده ایم یک روز عکاسی نما، یک روز عکاسی ادبیات و ... داشته ایم چراکه به هنر بین رشته ای اعتقاد داریم و معتقد هستیم که این حرکت موجب وسعت دید در عکاسی خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 06 August 2018

به گزارش تابناک : وحید مومن‌زاده در خصوص دریافت جایزه از جشنواره آکوا (تاجیکستان2018) توسط انجمن عکاسان اصفهان، اظهار کرد: آکوا جشنواره ای بین المللی و زیر نظر فدراسیون جهانی عکاسی(FIAP) است که در جشنواره سال 2018 آن 10 مدال انفرادی برای عکاسان اصفهانی و یک مدال بهترین کلوپ عکاسی دنیا به کانون عکاسان اصفهان تعلق گرفت.

وی افزود: در انجمن عکاسان اصفهان سعی شده است که هنر عکاسی به صورت معاصر بررسی و نگاه شود و این هنر در این انجمن به روز ارائه می شود به همین دلیل ما مدام در سطح شهر در حال برگزاری تورهای عکاسی هستیم تا بتوانیم همگام با عکاسان دنیا گام برداریم.

رییس انجمن عکاسان اصفهان ادامه داد: در انجمن عکاسان اصفهان سعی شده که تمرکز صرفا بر روی عکاسی نباشد و این هنر را هر بار با ترکیب یکی از هنرهای دیگر پیش برده ایم یک روز عکاسی نما، یک روز عکاسی ادبیات و ... داشته ایم چراکه به هنر بین رشته ای اعتقاد داریم و معتقد هستیم که این حرکت موجب وسعت دید در عکاسی خواهد شد.

مومن‌زاده با بیان اینکه تغییر نگاه در عکاسان اصفهانی کاملا مشهود است، تصریح کرد: نگاه در انجمن عکاسان اصفهان نگاه معاصر است چراکه ما می‌خواهیم هنر عکاسی را ارتقا دهیم.

وی از برگزاری یک جشنواره ملی توسط انجمن عکاسان اصفهان خبرداد و گفت: این جشنواره دارای دو بخش لایو و فراخوان است و در هر دو نفرات برگزیده معرفی می‌شوند.

رییس انجمن عکاسان اصفهان خاطرنشان کرد: انجمن عکاسان اصفهان فقط برای جشنواره‌های فدراسیون جهانی عکاسی(FIAP) تلاش نمی‌کند و سعی می‌کند که در همه جشنواره های معتبر حضور داشته باشد و مقام کسب کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار