کد خبر: ۶۳۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷ 06 August 2018

تابناک / شفر گفت: السد وقتی به تقویم بازی ها نگاه می کند می بیند با استقلال بازی دارد و می رود یک بازیکن گران و درجه یک از تیم هایی مثل اتلتیکو می خرد تا از پس استقلال برآید.


وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز یکشنبه استقلال در خصوص بازیکنان جدید آبی پوشان گفت: خوشحالم که این سه بازیکن به جمع ما اضافه شدند. طارق همام، نیومایر و تبریزی جزو بهترین ها هستند. فقط مساله این است که دیر به جمع ما اضافه شدند. به همین خاطر زمان نیاز دارند تا جای خودشان را در تیم پیدا کنند.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: برای علی کریمی و وریا غفوری نیز شرایط همین گونه بوده است. چون آنها آسیب دیده بودند و دیرتر به جمع تیم اضافه شدند. نیومایر هم در بین بازیکنان جدید تمرینات اختصاصی خوبی داشته است. تیم جوانی داریم که برای آینده خیلی خوب است. آنها نیاز به حمایت باتجربه ها دارند تا بهتر و بهتر شوند. صیادمنش و سجاد آقایی و امثال اینها پتانسیل بالایی برای موفقیت در تیم دارند. اما این موضوع کافی نیست و آنها باید تلاش کنند.

وی درباره عدم حضور دانشگر در بازی با تراکتورسازی افزود: او را به دلیل اخراج در بازی با ذوب آهن نخواهیم داشت و باید دنبال جانشین مناسب برای او باشیم. هماهنگی و شناخت بازیکنان جدید و قدیمی خیلی مهم است. مثلا مرتضی تبریزی باید خیلی خوب سبک بازی علی کریمی و فرشید باقری را بشناسد.

شفر درباره بازی با تراکتورسازی تبریز اذعان داشت: به این بازی خوشبین هستم . به این دلیل که امیدوار به حضور هواداران در بازی هستم و امیدوارم این مشکل برطرف شود. ما در بازی با ذوب آهن هم خوب بودیم. اما باید سخت گیری های بیشتری در ضربات ایستگاهی داشته باشیم. ما روی دو کرنر دو گل خوردیم و این اصلا خوب نیست. در حالیکه فصل گذشته تنها مقابل سایپا چنین ضربه ای خوردیم.

سرمربی استقلال درباره بازیکنان جدید این تیم گفت: در بازی با ذوب آهن، روح الله باقری بهتر از بازی با پیکان بود. همچنین بازیکنان جانشین هم خیلی خوب بودند. امیدوارم این روند بهتر شود.

وی درباره کیفیت بازی های لیگ برتر گفت: قبلا گفتم که واقعا تیم ها نسبت به چند سال قبل و حتی پارسال بهتر شده اند. مثلا نساجی خیلی خوب بازی می کند و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود کار سختی دارد. کیفیت تیم ها بهتر از قبل شده است و فصل سختی در انتظار تیم های لیگ برتری است. نمی توان از الان گفت کدام تیم ها توانایی قهرمانی دارند. نباید از استقلال، سپاهان و پرسپولیس تنها به عنوان مدعی نام ببریم.

شفر در پاسخ به این سوال که نگران بازی با السد در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیایی نیستید افزود: هیچ نگرانی بابت این موضوع ندارم. تا آن زمان کاملا آماده خواهیم شد. بازی با السد گام خیلی بلندی است. در حالیکه گام بعدی ما بازی با تراکتورسازی است.

سرمربی آبی های تهران خاطرنشان کرد: من نگران تقابل بازیکنانم مقابل ژاوی و سایرین نیستم. من دارم به این فکر می کنم که السد وقتی به تقویم بازی ها نگاه می کند می بیند با استقلال بازی دارد و می رود یک بازیکن گران و درجه یک از تیم هایی مثل اتلتیکو می خرد تا از پس استقلال برآید.

وی افزود: آنها تنها مقابل ما بازی نمی کنند. بلکه مقابل دوازده نفر خواهند بود. هواداران سنگ تمام خواهند گذاشت. البته برای این موضوع برایمان مهم است که بتوانیم قرارداد فیلیپ که مربی بدنساز است را به دست او برسانیم تا کنار تیم باشد. حضور او بسیار اهمیت دارد. من امیدوارم قرارداد فیلیپ را امروز به دستش برسانم و او را در کنار تیم داشته باشم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار